חיפוש

מדבקות לחלון ראווה ומדבקות רצפה

אל תזלזלו ותמעיטו בערכם של מדבקות לחלון ראווה ו- מדבקות רצפה כזה מגיע לפרסום ושיווק אפקטיבי לעסק שלכם!

אז, מה זה בעצם מדבקות לחלון ראווה ולמה זה נחשב לאחד משיטות הפרסום המועדפות והפופולריות היום בישראל?

מדבקות לחלונות ראווה משתמשות בויניל –סוג של פלסטיק עמיד וחזק אשר בעל עמידות רבה הן נגד לחות והן נגד יובש קיצוניים. בנוסף, ניתן לייצר ויניל במגוון צבעים ומרקמים.

הייחוד של ויניל הוא למעשה העמידות של חומר הגלם הזה אשר מאפשר לכל חברה להדביק אותו ולהסיר אותו בקלות יחסית ובכך מהווה חומר מצוין ויעיל לפרסום בר השגה.

רכב שחור

עסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד לרוב משקיעים תקציב מאוד מוגבל בפרסום ולכן כאופציה נוחה לפרסום אשר עומד במגבלות תקציב נוקשות – מדבקות לחלון ראווה ומדבקות לרצפה הינן אופציה נהדרת למפרסמים אשר מעוניינים בפרסום אשר לא צריך לקרוע את הכיס עבורו ומאפשר לכם להציג את הלוגו שלכם כמו גם את הסלוגן ואת צבעי החברה שלכם לכל עובר ושב.

בעידן של היום ובוודאי שיחד עם התקדמות הטכנולוגיה, אתם לא יכולים להישאר מאחור כאשר המתחרים שלכם מפרסמים את עצמם בכל דרך בה הם יכולים ועליכם עם התקציב שלכם להתעלות על המתחרים שלכם על מנת לזכות בנתח גדול יותר של השוק ובכך להרוויח המון לקוחות חדשים וכן לשמר לקוות קיימים וכל זאת בזכות סט של מדבקות אשר מושך את הלקוחות.

חשיבות האיכות של המדבקה:

האיכות של הויניל-  ויניל ברמה ירודה, כפי שלרוב ניתן לרכוש בחברות אשר מייצרות מדבקות בהתאמה אישית דרך האינטרנט מעבר לים ( לרוב מסין ומתאילנד, או מחברות בארה"ב אשר רק גוזרות עליכם קופון והייצור עצמו נעשה במדינות עולם שלישי אלו) , ויניל זה מגיע ללא דבק מספיק ולכן כאשר תבצעו את ההדבקה של הויניל על חלון הראווה שלכם לאחר מספר שבועות או חודשים המדבקה עצמה תתחיל להתקלף בקצוות ולעיתים קרובות גם הלחות של מרכז הארץ מזרזת תהליכי שחיקת הדבק אצל מדבקות רצפה.

האיכות של ההדפסה הדיגיטלית –  ההדפסה הדיגיטלית היא המהפכה אשר הביאה את מדבקות הוניל להיות כה פופולריות בשוק בשנים האחרונות. הדפסה ברמה גבוהה נותנת למדבקו צבעים חזקים וחיים ומאפשרת למדבקות למשוך את העין ולהיראות כאטרקטיביות לכל מי שעובר ליד החנות שלכם. חשוב לשים לב באופן דומה, כי גם להדפסה הדיגיטלית יש רמות שונות של איכות.

פגמים בהדפסה הדיגיטלית מובילים לדהיית המדבקה לאחר זמן מה ולאחר חשיפה לשמש במקרים רבים יכולים להיווצר כתמים מסוימים על המדבקה בעיקר באיזור הצבעים החמים( אדום, צהוב וכתום) אשר יותר רגישים לקרינת השמש.

על כן, חשוב להזמין את המדבקות רק ממקום מהימן אשר אתם יודעים שהאיכות היא בראש מעייניו שכן פרסומת איכותית מביאה לקוחות רבים הרבה יותר.

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »