חיפוש

מאיפה ניתן לקבל חבילות למעבר דירה?

מה הדבר שרוב האנשים הכי שונאים במעבר דירה? לארוז. והאמת שאנחנו ממש מבינים למה. איך לארוז? איך למיין את הדברים? מאיפה להתחיל? מאיפה כדאי להביא ארגזים? ומאיזה חדר להתחיל? בקיצור, מעבר דירה תמיד מגיע בתזמון לא מתאים ומעייף אבל אנחנו מקווים שאחרי קריאת המדריך הבא נוכל להפוך אותו לקל יותר בעבורכם.

 

נתחיל עם השאלה החשובה והקריטית ביותר: מאיפה משיגים ארגזים איכותיים?

חבילות מעבר דירה ניתן להשיג במגוון חברות כמו: Getpacking ורבות אחרות. איך תדעו כמה ארגזים אתם צריכים? אותן החברות שמספקות לכם ארגזים מחלקות לכם את החבילות הארגזים למספר החדרים שיש לכם בבית על פי הממוצע. כמובן שאם אתם יודעים שתצטרכו יותר ארגזים אתם תמיד יכולים להוסיף.

 

מתי צריך להתחיל לארוז את הדירה?

אין מועד אחד מושלם לתחילת האריזות. בדרך כלל אנחנו ממליצים על תקופת זמן שבין חודש לשבועיים ממועד המעבר. אם אתם אנשים מאוד עסוקים ויש לכם ילדים ואתם לא תצליחו להקדיש מספיק זמן במהלך החודש, נסו להתחיל 5 שבועות לפני.
התחלה מוקדמת של האריזה מביאה לתסכול ועצבים רבים. המשמעות של אריזה מוקדמת הוא לחיות יותר זמן בין ארגזים בבית שלכם כשיש מסביבכם באלגן גדול וכבר אין לכם מושג מה ארזתם ומה פשוט עבר מקום.

 

טיפים וקווים מנחים למיון תכולת הדירה שלכם

גם אם השכרתם שירותי אריזה, אנחנו ממליצים לכם לעשות מיון ולהחליט מה עובר אתכם לבית החדש שלכם ומה יכול ללכת לתרומה או לפח. אתם תתפלאו כמה בגדים, חפצים וניירות מיותרים יש לכם בבית.

  • התחילו מהחדרים שנמצאים הכי פחות בשימוש ורק לאחר מכן עברו לחדרים המרכזיים בבית. לפיכך, כדאי להתחיל מהמחסן ולא מהסלון. כך יהיה לכם נוח יותר וקם תקבלו תזכורת לחפצים שיש לכם אבל לא נמצאים בשימוש.
  • כל דבר שלא עשיתם בו שימוש בשנתיים האחרונות יכול ללכת לפח. תפסיקי לצפות שהמכנסיים מפריז יחזרו לאופנה. הם כנראה לא וגם אם כן את כבר תעדיפי לרכוש חדשות.
  • הקו המנחה הכי מרכזי באריזות הוא: להתחיל קודם עם החפצים שרחוקים ממכם רגשית. כך תוכלו לאפשר לעצמכם לקחת אתכם רק מה שאתם באמת צריכים בכמות נורמלית. עד שתגיעו לדברים שחשובים לכם כבר יהיו לכם פרופורציות אחרות.
  • ארזו על פי קטגוריות ולא על פי חדרים. למשל: בגדים, חפצי נוי, ספרים וכך הלאה. זה יעזור לכם להבין מה אתם צריכים ומה יש לכם הרבה יותר מידי.

 

לסיכום

אנחנו יודעים בדיוק איך אתם מרגישים, גם אנחנו עברנו לא מעט דירות בחיים. זה הזמן לקחת נשימה עמוקה, לפעול על פי הטיפים המעולים שכתבנו לכם למעלה ולעשות את המעבר הזה בצורה הכי מסודרת ונינוחה שאתם יכולים.

תזכרו שזה מצב זמני ושאתם בקרוב תחיו בבית החדש שלכם באקסטרה נוחות.

בהצלחה ומעבר נעים!

ארגז

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »