חיפוש

דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת מעשנת בשר

אם אתם מאלה שמתים על אוכל טוב והרבה בשר, ולאחרונה חשבתם לקנות מעשנת בשר איכותית, שתגרום לכך שכל ארוחת ערב שלכם תהפוך לחוויית טעימה שמזכירה מנת שף בשרית איכותית וכל זה כשאתם בבית שלכם, המאמר הזה הוא בשבילכם.

כדי ליהנות מרכישת מעשנת בשר לאורך זמן ולחסוך תסכולים מיותרים, חשוב לשים לב לכמה דברים חשובים על מנת שתוכלו לבחור במעשנת הבשר המתאימה ביותר עבורכם.

 

קיימים שלושה סוגים של מעשנות בשר, מעשנת גז, מעשנת חשמלית ומעשנת פחם. כדי שתוכלו לזהות איזו מבין כל אלו תשרת אתכם בצורה הכי טובה שאפשר יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון, בואו ניגש לשפוך קצת אור על הנושא:

רמת הבטיחות של המעשנה:

רמת הבטיחות של המעשנה חייבת להיות מקסימלית, במיוחד אם יש לכם ילדים קטנים וחיות מחמד בבית. מעשנת חשמלית היא הבטיחותית יותר מבין כל המעשנות מכיוון שבאחרות האש היא מקור החימום.

 

עובי דופן המעשנה:

מעשנה בעל דופן עבה תעזור לשמור על הטמפרטורה הפנימית בה, ולכן יש לשים לב שהדופן לא דק מידי ולשים לב שלא יהיה פחות משלוש מילימטר.

 

קיבולת תא העישון:

אם אתם כאלה שמארחים לעיתים תכופות, בחירת מעשנה שיש ביכולתה להכיל כמויות גדולות של בשר תהיה כדאית ויעילה יותר עבורכם. לכן שימו לב לגובה והרוחב של המעשנה ותוודאו שהיא עונה על דרישותיכם.

 

חשיבות החומרים מהם מורכבת המעשנה:

איכות החומרים היא פונקציה חשובה לבחירת המעשנה אותה נרצה לרכוש מכיוון שהיא משפיעה על הביצועים של המעשנה. כמו כן, יש לשים לב גם לרמת העמידות מפני מים אשר תמנע היווצרות חלודה.

 

האם המעשנה קלה לניקוי?

התעסקות עם עישון בשר יכולה להיות עבודה מלכלכת ויכולה להפוך בקלות למקור מחיה של חיידקים, לכן חשוב להקפיד על כך שאופן הניקוי של המעשנה יהיה קל ונוח.

 

האם המעשנה יכולה להגיע לטמפרטורות גבוהות?

היכולת של המעשנה להגיע לטמפרטורות גבוהות היא עוד דבר שחשוב לקחת בחשבון, אם כמות הבשר שלכם היא בדרך כלל גדולה תצטרכו לשים דגש על הקריטריון הזה מפני שהוא ישפיע על היעילות.

 

אחריות על המוצר:

יש מגוון רחב של מעשנות בשר המוצעות על ידי המון יצרניות. אחריות המוצר במקרה של תקלה היא סוגיה חשובה שיש לקחת בחשבון על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאתם מכוסים גם מהבחינה הזו, כי אחרי הכל, מעשנה זה עוד מכשיר שיכול ליצור בעיות ועל כן, אופן אחריות המוצר ומה נכלל במסגרתו הוא גורם חשוב שעליכם לקחת בחשבון.

 

אז למה צריכים לשים לב בעת רכישת מעשנת בשר?

קיימים הרבה סוגים של מעשנות בשר וקניית המעשנה המתאימה ביותר עבורנו יכולה להיות החלטה קשה מאוד. עכשיו כשאתם יודעים את הדברים שכדאי ורצוי לקחת בחשבון בעת רכישת מעשנת בשר תוכלו לגבש דעה מוחלטת שתעזור לכם בבחירה שלכם.

 

בשרים

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »