חיפוש

למה לבחור בשיש גרניט פורצלן למטבח הבית

שיש הוא חלק משמעותי מאד במטבח וניתן לעשות אותו בצורות שונות ומחומרים שונים כמו גרניט פורצלן ועוד. איך עובד התהליך של הרכבת שיש ולמה כדאי לכם לבחור שיש גרניט פורצלן ולא אחרים? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

החשיבות של מטבח ושיש טובים

המטבח הוא חלק חשוב בבית הן מבחינת הנראות שלו כחלק מהבית כולו והן מבחינת החשיבות שלו לבית. בשנים האחרונות בכלל עלתה החשיבות שלו בעקבות תוכניות הבישול השונות, ותקופת הקורונה אנשים התחילו להיות יותר בבית ולבשל ולכן המטבח תפס חלק משמעותי ביום יום של אנשים רבים. מבחינה זו חשוב שהמטבח יוכל להיות טוב איכותי, נגיש ומקצועי.

בנוסף לחלק הפרקטי, המטבח הוא חלק מהאווירה של הבית, בעיקר כי לעיתים נעשות בו ארוחות של בני המשפחה כמו בערבי חג, ארוחות שישי, ימי הולדת או סתם ארוחת ערב במהלך השבוע. לכן, גם הנראות שלו וההשתלבות שלו עם העיצוב הכולל של הבית היא חשובה ויש לתת לה מחשבה.

לתוך כל זה מצטרף השיש שהוא חלק חשוב במטבח עצמו ובעצם אחד החלקים העיקריים. כאשר לשיש יש משמעות גם מבחינת העיצוב של המטבח ובעיקר מבחינת הפרקטיות והמקצועיות שלו. חשוב להתאים את השיש לארונות, למקרר ולשולחן אוכל. בנוסף, צריך שהוא יותקן בצורה איכותית ומקצועית ובעיקר נוחה ויציבה, כי בסופו של דבר הוא משטח העבודה העיקרי בבישולים.

 

מהו שיש גרניט פורצלן

אחד מסוגי השיש שקיימים בשוק הוא שיש גרניט פורצלן למטבח בעל יתרונות שונים. לשיש מסוג זה מראה דק ואופנתי, אך עדיין עם יתרונות של שיש עבה. מבין היתרונות שלו ניתן למצוא את העובדה שהוא חסין למים, עמיד לסכינים שונות, לכתמים מורכבים, לטמפרטורות גבוהות של בישולים, הוא עשוי מחומר ממוחזר ולכן ניתן להחזיר אותו לטבע לאחר מכן, הוא היגייני מאד ועוד. ניתן למצוא שיש מסוג זה בחברת כדר בראשון לציון שמייצרת ומספקת שיש למטבחים שונים.

כמו כן, יש סוגים שונים של שיש זה, כמו משטח אטלס פלאן, פלורים, למינם, ASCALE שחלקם שייכים לחברות איטלקיות שעוסקות בתחום.

 

איך להרכיב שיש?

את השיש יש להרכיב בצורה מסודרת, לאחר בדיקה של המידות, חתיכה של השיש בצורה מדויקת והתאמה למידות, לוודא כי המשטח עליו יודבק השיש הוא יציב וחזק. חשוב לקחת בחשבון את המקום המיועד לכיור בשיש.

 

בסיכומו של דבר

שיש הוא חלק חשוב במטבח גם מבחינת הנראות והצבע והגוון שהוא מוסיף לו וגם מבחינת הטכניות והפרקטיות שלו לעבודת הבישולים. לכן, חשוב להשקיע בבחירה שלו מכל הבחינות. שיש גרניט פורצלן הוא מומלץ מאד ויש לו כמה יתרונות. ניתן לרכוש סוגים שונים שלו חלק מחברות איטלקיות. לאחר הבחירה, יש למדוד את המיקום שלו במטבח, כולל מקום לכיור וכן, לוודא שהמשטח שלו הוא חזק.

חלל ביתי

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »