חיפוש

למה חשוב ללמוד אנגלית שמקימים בית בחו"ל

הקמת בית בחוץ לארץ הנו חלום ושאיפה עבור רבים, הבוחרים לעשות שינוי ולעבור למדינה זרה. מטרות המעבר יכולות להיות כלכליות אך גם חווייתיות. הצעות עבודה מפתות, הרצון לחוות תרבות שונה ולחשוף אותה לילדים הם רק חלק מהשיקולים העומדים בפני מי שבוחן אפשרות זו.

רילוקיישן הוא פרויקט גדול, הדורש מחשבה על כל הפרטים. אחד הדברים המרכזיים בהקמת בית בחוץ לארץ הוא רכישת השפה האנגלית.

כבר שנים ששפה זו היא המדוברת בעולם, ומחזיקה במעמד של שפה גלובלית, ומסיבה זו רבים משקיעים מאמצים על מנת להחזיק באנגלית ברמת שיח וכתיבה טובים.

 

אנגלית טובה – יתרון משמעותי בשוק העבודה

אנגלית ברמה גבוהה היא תנאי סף במקומות עבודה רבים. המחזיקים באנגלית ברמה גבוהה, בעל פה ובכתב, זוכים ליתרון משמעותי בתחומי עבודה שונים ומגוונים.

הדבר בולט במיוחד בקרב אנשי עסקים המבצעים מסחר עם לקוחות מרחבי העולם, הנדרשים לדבר לאנגלית ברמה גבוהה, על מנת לבצע את עבודת המסחר בצורה היעילה ביותר.

כשגרים במדינה זרה, אנגלית ברמה גבוהה חשובה כפליים, שכן בשל מעמדה כשפה גלובלית, רבים מדברים בה, והדבר מאפשר לייצר תקשורת טובה עם הסביבה במקום העבודה ומחוצה לו.

 

אנגלית טובה – חיי חברה טובים

אחד החששות המרכזיים כשעוברים למדינה זרה הוא בדידות. עבור רבים שיח חברתי באנגלית הוא גורם ללחץ וחרדה. רכישת אנגלית ברמה גבוהה מאפשרת להגביר את הביטחון העצמי ולא לחשוש בכל פעם שצריך לקיים שיחה בשפה זו.

כשאתם עוברים למדינה זרה אתם מוכרחים לדעת לקיים שיחה בשפה האנגלית ברמה טובה, שכן חיי בדידות הנגזרים עליכם רק מתוקף העובדה כי אינכם יכולים לתקשר עם בני המקום יכולה להכריע האם חווית הרילוקיישן תהיה חוויה טובה או מאכזבת.

 

ללמוד אנגלית – מכל מקום ובכל זמן

כיום ניתן ללמוד אנגלית מכל מקום ובכל זמן בקורס אונליין שמציע לימודי אנגלית לילדים בבית ספר וולסטריט. וולסטריט – בית הספר ללימודי אנגלית, הנו מוסד ותיק המציע מגוון של קורסים פרונטליים וקורסים אונליין ללמידת אנגלית, במגוון רמות שונות. מוסד זה פועל משנת 1973 ביותר מ-23 מדינות ומחזיק בכ-420 מרכזי לימוד.

ניתן לשפר ולחזק את יכולת השליטה בשפה ואת רמת האוריינות ויכולות הדיבור בה על ידי השתתפות בקורס אנגלית ממוקד, שיכול לעשות את כל ההבדל בין אנגלית חזקה, לאנגלית מגומגמת.

 

לסיכום

האינטרנט והטכנולוגיות המתקדמות שחדרו לשגרת היום יום הפכו את התקשורת עם מדינות העולם להרבה יותר נגישה ופתוחה לקיום קשרי מסחר, תרבות, פוליטיקה, וגם סתם קשרים חברתיים.

מפני שהשפה האנגלית היא השפה הבינלאומית הנפוצה ביותר היא מהווה מכנה משותף המאפשר תקשורת בין אנשים ברחבי העולם. על כן אנגלית טובה היא לא רק זכות, היא חובה, בעיקר עבור אלו המבקשים להקים את ביתם במדינה זרה.

חיזוק האנגלית על ידי השתתפות בקורס אנגלית מקצועי וממוקד יכול לסייע לכם במטרה זו.

בהצלחה!

אותיות גדולות

 

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »