חיפוש

לוח מחיק לבית – איך תגרמו לו להשתלב נכון?

סטודנטים רבים יגידו ויעידו, שאח הכלים השימושיים ביותר במשך תקופת הלימודים שלהם הוא לא פחות מאשר לוח מחיק.

תחשבו על לוח מודעות, שהוא לגמרי בשליטתכם והוא דינאמי לחלוטין.

תתפלאו, אבל לוח מחיק יכול להיות לא פחות מרהיט שיקי ועדכני שיכול לשנות את כל עיצוב הבית שלכם.

מתלבטים איך? לא מבינים? האם הוא יכול להיות צבעוני? כל הפרטים כאן

 

מיקום כתכלית

כל בית מושטת על ערכים ואנרגיות שונות מכל בן בית. זאת ניתן לראות בדרכי השימוש ללוח המחיק. איפה שהוא ימוקם בית, בהתאם לכך הוא ישמש. למשל, אם ימוקם הלוח בכניסה לבית הוא יהיה לוח מודעות וכרוז של בני המשפחה. במידה וייתלה במטבח, הוא יתקשר אוטומטית למטלות השונות של המטבח, רשימת קניות, בקשות, תפריט שבועי וכו' … לוח מחיק מתאים את עצמו בהתאם להעדפת המיקום שלכם.

 

לטובת בני המשפחה

לכל משפחה יש את האופי הייחודי שלה ואת הגישה שלהם לעיצוב. לכן, לכל בית יהיה את העיצוב שלו, את החדרים שלו ואת החוקים האינדיבידואליים לתא המשפחתי שלו. בהתאם לכך, אפשר להתקין את הלוח המחיק בבית בהתאם לצורכי בני המשפחה. בין אם במטבח לסייע לבשלנים ולעוזרים, בפינת הלמידה כדי לתת כלי יצירתי וחינוכי לבני הבית הלומדים, או בחדר השינה של ההורים כדי לעשות סדר בלוז.

 

מה דורש לוח מחיק

בתחילתו ובסופו של דבר, לוח מחיק דורש דבר אחד בסיסי – מקום! בלי מקום מספיק על הקיר, לוח מחיק יכול להראות כתוספת מאולצת למרחב הבית וכרגע מכך, הוא יכול לתפוס חלל קטן מדי, לבוא על חשבון ריהוט אחר בסביבתו והכי גרוע – להיות במיקום לא אפקטיבי. לוח מחיק דורש לפחות את שטחו במקום פנוי על הקיר ורצוי אפילו מרווח ביטחון כדי לא להעפיל על האלמנים הנוספים שתלויים על הקיר.

 

יותר מדי עיצובים

אם אתם חושבים על הלוח המחיק הגרוע שהיה לכם בכיתה בתיכון כשאתם מדברים כיום על לוח מחיק – יש פער עצום! ניתן למצוא לוחות מחיקים לשימוש ביתי ומקצועי כאח במגוון רחב מאוד של צבעים! כמה מגניב זה לבוא למסעדה יוונית ולראות לוח מחיק עם תפריט הספיישלים, והוא בכלל בצבע כחול כמו בדגל יוון?! או, רק לצורך הגיוון, לוח מחיק ירוק ענקי בתוך משתלה אקולוגית. ניתן להזמין פריט זה בצבעים רבים, עיצובים מיוחדים ובגדלים שונים, והכל כדי להתאים לחלל הבית שלכם. למעשה, ניתן לשלב בכל דרך שעולה על דעתכם לוח מחיק לבית. מדובר ברהיט שימושי ויעיל, שאפשר להפוך אותו מחתיכה לבנה שאפשר לכתוב עלייה לפיסת לוח צבעונית שמאירה כל מסר שרק תכתבו עליו. בית בלי לוח מחיק מפספס את האפשרות לתת לכל אחד מבני הבית במה להתבטא.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »