חיפוש

לגור בדירת פאר: כיצד מעצבים דירת יוקרה?

עומדים לעבור לדירת יוקרה ומתחילים לחשוב איך למלא אותה בכל טוב? או שאתם כבר גרים בדירת פאר אבל הגיע הזמן לשדרג ולרענן את המראה שלה? עיצוב של דירות יוקרה הוא תהליך מרגש, אך לעיתים קיימים בו מספר אתגרים. בכדי להכין אתכם לקראת התהליך שאתם עומדים לעבור – הכנו לכם מדריך מקוצר להקלה על הדרך.

 

עיצוב דירת יוקרה – איך מתחילים?

קודם כל, כדאי להגדיר לעצמכם מה אתם רוצים מהחללים השונים. איזה רהיטים יהיו בשימוש, איזה רהיטים אתם רוצים שיהיו רק בשביל היופי וכדומה. לאחר שחשבתם על כך, כדאי לתכנן את המסגרת התקציבית שלכם. נורא קל להתפרע עם רכישות שונות, אבל זה לא תמיד יועיל למראה הדירה ובטח לא לכיס.

 

תהליך עבודה

מבחינת תהליך העבודה, עיצוב דירות יוקרה דומה לעיצוב פנים של כל דירה. בהתחלה כדאי לבחור את הסגנון והקו העיצובי שילווה את הבית. גם אם יש לכם חללים רבים, עדיין חשוב שהם כולם ישתלבו אחד עם השני ולא יראו כמו אחים חורגים.

לאחר מכן אפשר להתחיל לחשוב על העיצוב של החללים השונים. יש לזכור לקחת בחשבון לא רק את המראה של הרהיטים אלא גם את הפרקטיות שלהם. כל חדר מצריך רהיטים מסויימים, אבל אתם בהחלט יכולים לבחור את מה שמבטא את האישיות שלכם בצורה הטובה ביותר.

כדאי להסתובב בין כמה חנויות ולא לבחור את הרהיט הראשון שראיתם. ככה תוכלו להבין מה האופציות ולבצע החלטות שקולות. תוך כדי כמובן יהיו פעולות רבות שתצטרכו לבצע. צביעת קירות, הדבקת טפטים, הובלת רהיטים, התקנת רצפות ועוד. כל אלה מובילים לסוף התהליך, בו יש לכם את הדירה המושלמת עליה חלמתם.

 

טיפים לעיצוב דירות פאר

יש לנו כמה טיפים לעיצוב דירות יוקרה. קודם כל, דירות יוקרה הן לרוב גדולות יותר, דבר שגורם לנו לרצות למלא את כל החלל בהיטים ואלמנטים עיצוביים שונים. אבל זאת לא בהכרח הגישה הנכונה- לפעמים פחות זה דווקא יותר. יותר מדי רהיטים עם נוכחות גדולה מדי עלולים ליצור תחושה של עומס ורעש בעיניים. מומלץ למתן את העיצוב הראשוני ואם תרצו בהמשך להוסיף לו עוד.

טיפ נוסף הוא לתת לאלמנטים המיוחדים של הדירה לדבר בפני עצמם.  אם יש לכם חלון גדול שפונה אל נוף מדהים – הדגישו אותו, אל תכסו אותו בווילון.

לבסוף, מומלץ מאוד להיעזר במעצב פנים מנוסה בכדי לעצב את הדירה שלכם. מדובר באנשי מקצוע שעיצבו דירות רבות ויידעו להתאים בין הפריטים הנכונים לבין האישיות והצרכים שלכם. מעצבי פנים יוכלו ללוות אתכם לאורך כל שלבי התהליך- מפריסת החזון וקבלת החלטות על הסגנון העיצובי, דרך בחירת הריהוט והפריטים שונים,  ועד הביצוע בפועל של הובלת הרכישות ומיקומן בחלל.

יוקרה, דירה?

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »