חיפוש

לארח כמו בית מלון – כל המוצרים שאתם פשוט חייבים בבית

מי שחזר לא מזמן מבית מלון מכיר היטב את התחושה המעט מדכדכת שבחזרה לבית הישן והמוכר. המצעים הנקיים והרעננים בבית המלון, הגאדג'טים שבו שהופכים את השהייה לנעימה ונוחה יותר, והריח הנהדר בחדרים – כל אלה הופכים את חווית האירוח בבית המלון למפנקת במיוחד.

רוצים להרגיש כמו בבית מלון, אבל בבית? רוצים להעניק לאורחים שלכם חווית אירוח יוקרתית? אלו המוצרים שאתם צריכים.

 

מצעים במגע של משי

חנויות כלי הבית המובילות מציעות היום מצעים איכותיים מאוד, העשויים ממאה אחוז כותנה מצרית, הנחשבת לאיכותית ביותר בעולם. הכותנה המצרית המלטפת היא בעלת צפיפות בד של 500 חוטים לאינץ', והיא מעניקה חווית שינה מפנקת במיוחד, ממש כמו בבית מלון.

בתי המלון משתמשים לרוב במצעים מסוג זה, וגם אתם בבית יכולים לרכוש אותם וליהנות מהם. זה לא זול, אבל זה שווה כל שקל.

 

מפיצי ריח לניחוח מושלם בבית

אחד הדברים החזקים ביותר שזוכרים מבית המלון הוא הריח הנהדר. בשביל לקחת אליכם את הניחוחות הנהדרים של בית המלון הביתה, קיימים מפיצי ריח רבים בשוק, הפועלים בצורה אוטומטית ע"י חיבור לחשמל, ומפיצים ניחוחות משכרים, ממש כמו בבית מלון.

קיימת אפשרות נוספת והיא רכישה של מפיצי ריח העומדים בתוך אגרטל מעוצב, עם מקלות שניתן להפוך מדי פעם בכדי להגביר את הפצת הריח בבית. כך תרוויחו גם ריח נעים בבית וגם אלמנט עיצובי ויפה.

 

מתקני נייר ללא מגע

אחד מהדברים שעושים את ההבדל בין מלון פשוט למלון בלתי נשכח הוא גאדג'טים שונים, כאשר אחד מהם הוא מתקן הנייר ללא מגע, הממוקם לרוב בחדרי השירותים בבית המלון.

מתקן נייר ללא מגע יכול להיות גם העוזר האישי שלכם במטבח. הוא למעשה שולף על פי דרישה וללא מגע יד אדם נייר מגבת איכותי המשמש לייבוש הידיים לאחר ביקור בשירותים, או בניקיון המטבח.

המתקן מאפשר שימוש יעיל, נוח, ולא פחות חשוב מכך – היגייני – בנייר מגבת, והוא גם חוסך לכם כסף שכן הוא עושה שימוש מבוקר בנייר הנשלף ממנו.

 

כלי אוכל ושתייה מעוצבים

לא יכולים לשכוח את הכוס המגניבה והמיוחדת ששתיתם בה קפה בחופשה האחרונה? את הצלחת הקטנה והמעוצבת בה אכלתם את עוגת הגבינה בבוקר בחדר האוכל? תתפלאו לדעת כי את רוב כלי האוכל והשתייה המעוצבים שראיתם בבית המלון ניתן לרכוש ולהביא אליכם הביתה.

אל תתפשרו על חווית אכילה טעימה, נעימה, ומעוצבת. זה יעניק לכם תחושה של בית מלון, אבל בבית.

 

לסיכום

בפעם הבאה שתחזרו מבית מלון, אל תתבאסו. אתם יכולים להביא את חווית המלון המפנקת אליכם הביתה בכך שתקנו מוצרים שונים שיבטיחו להביא אותה ממש אליכם.

נכון שכיף במלון – אבל תודו שאין כמו בבית. וכשהבית מרגיש לגמרי כמו בית מלון, לא מתבאסים לחזור אליו.

מתקן-לניגוב-ידיים

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »