חיפוש

לאילו מקומות בבית מתאים חיפוי קיר דמוי שיש

קיר דקורטיבי ומרשים עשוי לשדרג כל חדר בו אתם נמצאים. עיצוב הקיר בחיפוי שיש טבעי, עלול להיות כרוך בעלויות גבוהות. לפיכך, כיום ישנו פתרון מושלם עבור אלו הרוצים מראה יוקרתי ומרשים ובמקביל חוששים מההוצאות הגבוהות. חיפוי קיר דמוי שיש הינו הפתרון האולטימטיבי עבורכם.

 

למה כדאי לכם לשים חיפוי קיר מסוג זה?

חיפוי קיר דמוי שיש הכלכלית אל מול התמורה. חיפוי קיר ממשטח שיש טבעי כרוך בהוצאה כלכלית גבוהה. חיפוי דמוי שיש מוצג למראית עין כמו שיש טבעי, אך עלויותיו זולות בהרבה. חיפוי קיר דמוי שיש מיוצר באופן מלאכותי המאפשר לחומר להיות עמיד בפני שריטות, סדקים, שברים וכתמים. תהליך ההתקנה של חיפוי זה הינו פשוט ומהיר ביחס להתקנת חיפוי שיש טבעי. את ההתקנה מומלץ לבצע על ידי איש מקצוע המכיר את החומרים.

 

חיפוי קיר דמוי שיש למטבח

חיפוי קיר דמוי שיש יכול להתאים למעשה לכל חדר בו תבחרו לשדרג את המראה. מטבח, הינו אחד החללים העיקריים בבית אליהם יתאים חיפוי קיר מסוג זה. הסיבה לכך אינה רק בשל המראה המתאים לסוג החלל, אלא בזכות העובדה שחיפוי דמוי שיש נועד להגן בפניי כתמים על הקיר של מים, שמן ועוד. למעשה משטח זה דורש תחזוקה פשוטה ביותר בכדי להגיע למראה מושלם.

עם זאת, יש לשים לב כי במטבח לעיתים יש טמפרטורות גבוהות עקב בישולים או לחויות. טרם בחירת השיש, יש לוודא שהוא אכן בעל יכולת ספיגה אפסית ויש לברר מה שיעור הנקבוביות שלו. בכך, תוכלו לוודא שהשיש עמיד ומתאים מלכתחילה לחדר המטבח ובעזרת תחזוק נכון, ימשיך להיות עמיד.

 

חיפוי קיר דמוי שיש לאמבטיה

חיפוי קיר דמוי שיש יכול להתאים גם לחדר האמבטיה. בדומה למטבח, גם בחלל זה הקירות חשופים לטמפרטורות השונות וללחויות. כתוצאה מכך, יש לבדוק את עמידות השיש טרם בחירת העיצוב הרצוי. ישנם סוגים רבים ודוגמאות שונות, אך הדבר החשוב מכל טרם ההעמקה בבחירה הינו עמידות החומר.

 

חיפוי קיר דמוי שיש למקומות אחרים בבית

כמובן שלא רק המטבח וחדר האמבטיה יכולים להיות מקום מתאים לחפוי קיר מסוג זה. מגוון העיצובים הקיימים והשפע של סוגי דמוי השיש הקיימים כיום, מאפשר לכם להשתמש בו בחללי פנים רבים אחרים. בסלון לדוגמא, ניתן לשים חיפוי על קיר אחד ואת שאר הקירות לצבוע באופן שיתכתב עם עיצוב זה.

 

לסיכום

חיפוי קיר דמוי שיש הינו פתרון נהדר למי מכם המחפשים מראה יוקרתי ונחשב לצד מחיר נוח. תהליך ההתקנה פשוט והתחזוק גם כן. חיפוי קיר זה מומלץ לשדרוג המראה והעיצוב בביתכם.

חלונות

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »