חיפוש

3 כרטיסי אשראי עם הנחות מיוחדות למוצרים לבית

חוץ מקשישים אחדים שעוד משלמים במכולת במטבעות מתכות מקרקשות, רובנו מחזיקים דרך קבע בכיס – כרטיס אשראי או כמה, כאמצעי תשלום, נוח, קל ומאובטח.

אם אנחנו כבר עושים שימוש תדיר ממילא בכרטיסי חיוב על סוגיהם השונים, למה שלא נרוויח מכך? חברות האשראי השונות מציעות שלל הטבות והנחות מיוחדות למוצרי בית וכן הטבות נוספות ואטרקציות שונות. מתנגדים לקבל מתנות? גם אנחנו לא! הבה נבדוק מה יש לשוק כרטיסי האשראי להציע, ומהו כרטיס

האשראי המשתלם ביותר עבורנו.

 

אם כבר אז כבר – ההטבות השוות למחזיקי כרטיסי אשראי

הנטייה הטבעית שלנו כשמישהו מציע לנו מתנות חינם, היא לכווץ את הגבות בחשדנות, ולבדוק האם הוא לא מנסה לעשוק אותנו בדרך זדונית. יצאנו לברר מדוע חברות האשראי מציעות לנו הטבות, מה יוצא להן מזה, והאם זה אמור להפריע לנו.

מה שהתברר הוא שחברות כרטיסי האשראי גובות ריבית על עסקאות קרדיט – עסקאות הלוואה. אבל במידה ואתם לא עושים שימוש בשירות זה, אתם תשלמו רק סכום קטן מדי חודש, או במקרים מסוימים, אף לא תשלמו בכלל.

אנו ממילא עושים שימוש בכרטיסים כמו כרטיס אשראי, חברים, למה שלא ננצל את ההטבות השוות על הדרך?! בואו ונבדוק אילו כרטיסי אשראי מפנקים אותנו בהנחות על מוצרי בית ובהטבות נוספות.

 

כרטיסי אשראי עם הנחות מיוחדות

כרטיס אשראי מקס

הנחה בבוטה

משפצים את הבית? רגע, לפני שאתם שאתם שולפים את הארנק, חשוב לנו לומר לכם כי בהחזקת כרטיס אשראי של מקס תוכלו לזכות בתו קנייה בשווי 300 ש"ח ב-255 ש"ח בלבד, בבוטה- אתר עיצוב הבית הטרנדי בישראל. מה לא תמצאו שם? חדרי ילדים, שטיחים, כריות, וילונות גלילה, טפטים ועוד, מיטב העיצוב של אמנים גדולי שם מרחבי העולם. אגב, המשלוח חינם.

הנחה בדקורדו

הי, מחפשים להכניס קסם רומנטי לתוככי הבית שלכם? כרטיס אשראי של מקס מאמין כי תוכלו לעשות שימוש מפנק באמת בהטבה הבאה: תו קנייה בשווי 200 ש"ח ב-169 ש"ח בלבד, לאתר דקורדו. באתר תוכלו לבחור בין סוגים רבים של נרות ריחניים מפיצי ריח ואקססוריז משגעים לבית. לכו לפי הריח… משלוח חינם עד הבית.

הנחה בלופה

הרגעים הכי יפים שלכם, לא אמורים להישאר יתומים איפשהו בגלריית התמונות בנייד, חייבים להדפיס אותם! חברת לופה, היא חברה שמסייעת לאנשים לעשות משהו טוב עם התמונות שלהם. כרטיס אשראי מקס מעניק לכם 75 ש"ח מתנה על הדפסת אלבום בלופה – מזכרת מהממת לכל החיים.

כרטיס אשראי אמריקן אקספרס

כרטיס אשראי אמריקן אקספרס מציע לכם הטבות שונות לבית: כמו: כוס תרמית ב-55 "ח ו-100 ש"ח הנחה ברשת KSP לחשמל, גאדג'טים וסלולר.

כרטיס אשראי בנק לאומי

כרטיס אשראי זה, מאפשר הנחות ברשתות אופנה, ברשתות קולנוע וכן הטבות לאטרקציות שונות.

כרטיסי אשראי עם הנחות שוות

עצה שלנו, לפני שאתם בוחרים כרטיס אשראי, קראו את המפרט שהוא מציע, ובדקו האם יש משהו שמדבר אליכם, אחרי הכל, אין סיבה שלא תרוויחו מהאשראי שלכם, ובגדול.

אמצעי תשלום

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »