חיפוש

כמה חשובה איכות הרהיטים כשמתכננים לעצב בית?

כשניגשים לעצב את הבית, חשוב מאוד שיהיה לנו ראש פתוח וראייה מרחבית טובה, כדי שהתוצאה הסופית תשדר אווירה הרמונית, נעימה ומרגיעה.

בכל הנוגע לבחירת רהיטים, מעבר לנראותם והשתלבותם עם קו העיצוב הכללי של הבית, חשוב מאוד לדאוג שיהיו עשויים מהחומרים הטובים והאיכותיים ביותר

 

עיצוב הבית

כשאנחנו מדברים על הבית שלנו, מיד עולה בראשנו תמונה משפחתית ואווירה חמימה וביתית. וכשאנחנו עוסקים בבית שלנו, אנחנו נרצה את הטוב ביותר, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת האיכות. לכן, מידי פעם אנחנו מרגישים צורך לחדש ולרענן את האווירה בבית, כזאת שתגרום לנו להרגיש שמחה ושלווה.

תהליך עיצוב הבית מחייב אותנו לראות את התמונה הכללית, במטרה ליצור שילוב הרמוני ונעים לעין של קו העיצוב הכללי, בין כל החדרים והריהוט הנבחר. כך, באמצעות סגנונות עיצוב מודרניים וחדשים, ניתן לעצב את הבית בכל צורה וסגנון שנרצה, וליצור מראה כמעט חדש לבית, באמצעות צבע מתאים, מיקום ובחירת רהיטים נכונה.

 

בחירת רהיטים בתהליך עיצוב הבית

בין שלל האפשרויות הקיימות לעיצוב הבית, על בחירת ריהוט לא ניתן להתפשר. חדרי הבית שלנו משמשים אותנו לפעילויות שונות- מקלחות, אוכל, אירוח ולינה, כאשר לכל חדר יש את הריהוט המיוחד והמתאים שלו.

כאשר ניגשים לבחור רהיטים לבית, עלינו להגדיר מסגרת תקציב, שכן בעולם הריהוט, השמיים הם הגבול. לאחר הגדרת התקציב, נוכל לבחור ולאפיין את קו העיצוב שאנחנו רוצים. לאחר מכן, מומלץ לבחור חנות רהיטים ותיקה, מקצועית ומומלצת כמו לילך רהיטים ולהיוועץ במידת הצורך ביועצים המקצועיים של חנות הרהיטים.

 

כמה פרמטרים לבחינת איכות הריהוט

אמנם אנחנו אוהבים לחדש ולרענן את מראה הבית שלנו מידי פעם באמצעות עיצובים טרנדיים פופולאריים, אך בסופו של דבר, הריהוט נועד להישאר איתנו לכמה שנים טובות לפחות. כך, קניית הרהיטים צריכה להיות מתוכננת היטב, באופן שיבטיח בחירת רהיטים איכותיים שיישארו איתנו לאורך זמן. כיצד נדע אם הריהוט שבחרנו אכן איכותי?

  • סוג העץ- רהיטים שונים מיוצרים מסוגי עץ שונים, חלקם באיכות טובה יותר וחלקם פחות, כאשר סוג עץ איכותי, מעיד על יכולת העמידות של הרהיט לאורך זמן. רהיטים מעץ מלא או פורניר, נחשבים לחומרי גלם מודרניים ואיכותיים ביותר.
  • ריפודים- כיום, ברהיטים חדשים ומודרניים, ניתן להסיר בקלות את הריפוד מהמושבים, בכדי לאפשר ניקוי יעיל או לרצות להחליף את הצבע או החומר שלהם.
  • אופן הרכבת הרהיט- הרכבה איכותית של ריהוט מתבצעת לרוב באמצעות ברגים, המשמשים אופן חיבור יעיל ובטוח למניעת שברים ושקעים בריהוט לטווח הארוך. באם זיהיתם חיבור באמצעות דבק, הרי שמדובר בריהוט לא איכותי.

בסופו של דבר, איכות היא מילת המפתח בכל הקשור לריהוט הבית שלכם. כשאתם משקיעים את מיטב כספכם בעיצוב וריהוט הבית, כדאי שתקבלו תמורה מיטבית, בדמות ריהוט איכותי שילווה אתכם לאורך זמן.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

עיצוב פנים
3 סיבות להיעזר במעצבת פנים

עיצוב פנים היא עבודה יצירתית, שמעוגנת בידע ובכללים של יסודות העיצוב, כמו קומפוזיציה, פרופורציות, צבעים ותאורה. בנוסף, מעצבי פנים מיומנים ובעלי ניסיון מביאים איתם כישורים

קראו עוד »