חיפוש

כל כמה זמן חשוב להחליף פילטר בתמי 4?

רבים מאיתנו נהנים מהתמי 4 שהחלטנו להתקין בבית. כבר לא צריך לבדוק שיש תמיד בקבוק מלא במים במקרר כדי שיהיו לנו מים קרים בקיץ, ולא לשים מים בקומקום ולחכות עד שהוא ירתח כדי להכין כוס קפה. בנוסף, המים שאנו שותים נקיים ומסוננים ברמה הגבוהה ביותר. אבל, האם אתם דואגים להחליף את המסנן שמנקה את המים בתדירות מספיקה?

 

למה בכלל צריך להחליף מסנן מים?

החלפת פילטר ניקוי לתמי 4 היא פעולה פשוטה מאוד אבל חשובה מאוד. אם לא תדאגו להחליף את הפילטר לתמי 4 בזמן מכשיר התמי 4 שלכם בעצם לא שווה כלום, ואפילו יכול להזיק חלילה.

הסיבה לכך היא פשוטה מאוד: במשך הזמן נוצרת לחות בפילטר, וכמו שאתם בטח יודעים היטב לחות היא הזמנה לעובש וחיידקים. פילטר שלא מוחלף בזמן יכול להפוך ממסנן מים שדואג שתשתו אך ורק מים נקיים וצלולים לחממה לעובש, חיידקים, ועוד הרבה מאוד דברים שאתם לא רוצים בכלל לחשוב עליהם.

קפסולת ניקוי אבנית לתמי 4 – קלין פוד

אז כל כמה זמן צריך להחליף פילטר לתמי 4?

באופן כללי, ההמלצה של אנשי המקצוע היא להחליף פילטר ניקוי לתמי 4 פעם בחצי שנה בנוסף ניתן גם להשתמש בשלל קפסולת ניקוי אבנית לתמי 4 – קלין פוד. ההמלצה תקפה אגב לא רק לבר מים תמי 4 אלא לכל מתקני המים המשווקים בארץ. החלפת פילטר היא לא סיפור מסובך או מורכב, חברת תמי 4 שולחת לכם את הפילטר בעצמה ומדובר על תהליך פשוט שכל אחד מאיתנו יכול לעשות בבית באופן עצמאי.

אם אתם חוששים מאוד ולא רוצים לנסות להחליף את המסנן לבד תוכלו תמיד להתקשר לחברת תמי 4 ולבקש שישלחו אליכם  טכנאי מקצועי שיבצע עבורכם את ההחלפה ללא תקלות וללא בעיות. בנוסף, אם אתם מרגישים שהמים שיוצאים מבר המים שלכם הם ממש עכורים ולא טעימים, שווה לנסות לבצע החלפה של המסנן גם אם עוד לא עברה חצי שנה מאז החלפת המסנן הקודמת.

לסנן את המים שלך

האם החלפת הפילטר תלויה ברמת השימוש בבר המים?

חשוב להבין, מועד החלפת הפילטר המומלץ לא קשור לרמת השימוש בבר המים. זה לא משנה אם חיים בבית רק שני אנשים שכמעט לא משתמשים בבר המים או שחיים בו 6 אנשים שמשתמשים בבר המים כמעט בלי הפסקה.

החיידקים והעובש לא עושים את החישובים הללו ולא מעניין אותם כמה אנשים משתמשים בבר המים ובאיזו אינטנסיביות. חשוב להבין שלא מדובר על חומר שנשחק ולכן פחות שימוש מביא איתו פחות שחיקה, אלא על התפתחות של עובד וחיידקים שקשורה לטווח זמן מסוים.

 

סיכום

אם תדאגו להחליף את המסנן לבר המים שלכם פעם בחצי שנה תוכלו להנות ממים צלולים, נקיים, טעימים, ובריאים. לא כדאי להשקיע בתמי 4 אבל לא לדאוג לתחזוקה שלו. אל תתפשרו על איכות החיים שלכם בגלל רגע של עצלות!

קפסולת ניקוי אבנית לתמי 4 – קלין פוד

 

 

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »