חיפוש

כל העציצים מתו בחורף? יש לנו פתרון עבורכם

עציצים הם פריט חובה שאותו אנחנו מעוניינים לשים בכל חלל שמכבד את עצמו. עם זאת, התחזוקה שלהם יכולה להיות עניין מורכב, ובמקרים רבים הם גם יכולים למות ולהשאיר אותנו בלי צמחים ובלי משהו שמשפר את המראה הכללי של המקום. בדיוק כדי להימנע מהמצב הזה אנחנו כאן כדי לספר לכם על עציצים מלאכותיים, היתרונות שלהם, וכיצד לבחור אותם.

 

עציצים מלאכותיים

עציצים מלאכותיים הם עציצים שנראים בדיוק כמו אלו הרגילים, אולם הם עשויים מחומרים אחרים ואינם צמחים טבעיים. העציצים הללו נועדו להבטיח לנו שגם בלי טיפול בעציצים אמיתיים נוכל להנות מאלמנט דקורטיבי מרשים בבית שלנו. בחירה של עציצים מלאכותיים יכולה להיות מטעה, והדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לדעת כיצד לבחור אותם.

 

הקפידו על המראה טבעי עד כמה שניתן

כמו כל תחליף, קשה לחקות את המקור בצורה מושלמת, אולם בשנים האחרונות ניתן להנות מעציצים מלאכותיים עם דמיון רב לאלו הטבעיים. העציצים הללו יוכלו לתת לכם את התחושה שאתם מחזיקים בעציצים אמיתיים, בזמן שבו העציצים שלכם כלל לא דורשים טיפול. בשביל זה אתם צריכים לבחון היטב את העציצים שאתם קונים, האם המראה שלהם באמת דומה לעציצים אמיתיים.

 

גודל

הנתון השני שאותו כדאי לקחת בחשבון הוא הגודל של העציצים. עציץ גדול מידי הוא דבר שיכול לפגוע במקום שבו הוא מוצב, ולמעשה להשתלט על החלל בלי להשאיר מקום לאלמנטים אחרים. בדקו שהגודל של העציץ שאתם קונים באמת מתאים עבורכם.

 

מה היתרונות של עציצים מלאכותיים

היתרון הראשון של אותם עציצים נעוץ כמובן בעובדה שאנחנו לא צריכים לטפל בהם. בעוד שעציצים טבעיים זקוקים להשקיה קבועה, חשיפה לשמש, וטיפול מידי פעם, עציצים מלאכותיים לא דורשים מכם דבר, למעט לנקות אותם אחת לכמה זמן על מנת לשמור על המראה שלהם. בעונת החורף העציצים הללו מבטיחים לכם שלא תישארו בידיים ריקות, למרות מזג האוויר הסוער.

 

תקציב

יתרון נוסף שיש לעציצים מלאכותיים הוא במחיר שלהם. בעוד שעבור עציץ רגיל אנחנו כנראה נשלם יותר כסף, והוא גם דורש מאיתנו הוצאות שוטפות, כאשר מדברים על עציץ מלאכותי, מדובר על הוצאה חד פעמים בשעת הקנייה בלבד, ולאחר מכן אנחנו לא צריכים לעשות שום דבר על מנת לדאוג לעציץ שלנו.

ככל שהעציץ המלאכותי יהיה גדול יותר, כך המחיר שלו יהיה גבוה יותר, אולם זכרו שלא כדאי להתפשר על איכות וגודל של עציץ רק בגלל הבדל של כמה שקלים. עציץ יפה שיהיה אצלכם בבית ישכיח מכם את המחיר ששילמתם עליו מהר מאוד.

 

לסיכום

עציצים מלאכותיים נועדו לאפשר לנו להנות ממראה של צמחייה גם בימות החורף. העציצים הללו לא דורשים מכם שום טיפול, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט למצוא עציץ כזה שמוצא חן בעיניכם, ולשים אותו אצלכם בבית.

עדנית

 

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »