חיפוש

כיצד לוכדים נחש בחצר?

אתם נמצאים בחצר ואתם מגלים שאתם לא לבד, זוג עיניים ננעץ בכם והמחשבות מתחילות להלחיץ… כאשר עומדים מול נחש יש כללים מאוד ברורים מה ניתן לעשות ומה אסור לעשות. חשוב לדעת שאסור לנסות ללכוד נחש באופן עצמאי ללא הסמכה נדרשת. הנחשים עלולים להיות מסוכנים ולהכיש את מי שלא מיומן מספיק. עדיף לשלם מחיר יקר מאשר ללכת על הזול שמתברר בסופו של דבר כזול שהוא יקר בהרבה. אף אחד לא רוצה לשלם על כך לא בבריאות ולא באשפוז. כאן ריכזנו עבורכם את המידע שחשוב לדעת בנושא. אז בואו נתחיל.

 

מה צריך לעשות כאשר רואים נחש?

אתם מסתובבים בחצר ואתם רואים נחש? אל תזוזו! כל תזוזה שלכם עלולה לגרום לנחש לבדוק מי מסכן אותו וכך אתם מסתכנים בהכשת נחש. חשוב לשמור על שקט, לא לזוז ולשמור על קשר עין עד שהנחש מגיע למקום מסתור. ברגע האפשר חשוב לפנות אל לוכד נחשים מקצועי כמו רז בירן לוכד הנחשים המפורסם.

לוכד הנחשים שיגיע ידע לאתר את הנחש ולכוון אתכם מה לעשות כאשר רואים נחש ואיך להרחיק נחשים נוספים.

 

כמה עולה לכידת נחש?

כדי ללכוד נחש חשוב לפנות אל לוכד נחשים מקצועי ומומחה. לוכד נחשים עובר כל 5 שנים מבחן לריענון החומר, הוא נדרש לחדש את ההיתר שקיבל כל שנה מחדש ולכן, חשוב לדעת שמחיר הלכידה ישתנה בהתאם לוותק ולמשתנים נוספים.

באופן כללי, מחיר לכידת נחש נעה בין 250 ₪ ל-1,000 ₪. המחיר משתנה בין לכידת נחש במקום הימצאו גלוי לבין לכידה המצריכה סריקה מדוקדקת למציאת נחש, לכידה מורכבת, תנאי שטח ואפילו סוג הנחש.

 

איך לוכדים נחש?

כדי ללכוד נחש יש צורך בציוד וידע מקצועי. מי שחסר ניסיון והסמכה בתחום, עלול להיפגע מנסיון לכידה לא מוצלח ולא כדאי לנסות ללכוד נחש באופן עצמאי. נחשים יכולים להטעות ולהסתתר מתחת אבנים, מחילות או אפילו חפצים כבדים שונים. רק לוכד נחשים מקצועי יידע לגרום לנחש לצאת ממקום מחבואו. יש פעמים בהם יש צורך בסריקה נרחבת של שטח החצר לאיתור הנחש וקורה גם שגם לוכד הנחשים לא מאתר את הנחש ובמקרים כאלו הוא מגיע למקום פעם נוספת ללא עלות כדי לאתר את הנחש ולמנוע את חזרת נחשים למקום, ככל הניתן.

מהי עונת הנחשים? עונת הנחשים היא בעיקר בקיץ. אך גם בחורף אתם עלולים לפגוש נחש. הטמפרטורה היא זו שקובעת. הנחשים פעילים בעיקר בחום. בחורף הם נכנסים לשנת חורף ממנה הם עלולים להתעורר עם הערתם אותם או פלשתם למקום המחבוא שלהם. את שנת החורף הם יכולים להעביר בין גזרי עצים, מחסנים, מקלטים שוממים ואפילו בורות שונים. אם החצר שלכם מלאה שמפגעים כאלו, אתם מאפשרים ליותר ויותר נחשים מקום מסתור נוח…

קוברה

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »