חיפוש

3  דברים שחובה לעשות כדי לגור במבנה יביל או נייד

אתם בדרך להגשים לעצמכם חלום? יש לכם מבנה יביל או מבנה נייד ואתם רק מחכים להיכנס ולגור בו? אנחנו לא רוצים להרוס לכם את הפנטזיה, אבל יש לנו כמה דברים שחובה לעשות כדי לגור במבנים מסוג זה.

אם אתם לא יודעים מהם, אתם צריכים לעצור לרגע, לשבת, לקרוא את רשימת הדברים הללו וליישם.

רק לאחר שתסמנו "וי" על כל אחד מהדברים, תוכלו להתחיל להיכנס אל המבנה ולהגשים את החלום שלכם.

רוצים לדעת מהם הדברים שאתם חייבים לדעת? הנה הם:

 

  1. תבדקו שיש לכם שטח מתאים

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות כדי שתוכלו לגור במבנה יביל או נייד זה לבדוק שיש לכם שטח מתאים. זה נחמד שיש לכם מבנה, אבל אתם לא יכולים להניח אותו איפה שאתם רוצים. יכול להיות שתמיד חלמתם לגור מול הים או בסמוך לפארק עם מדשאות ירוקות, אבל אתם צריכים לדעת שבשביל להגשים את החלום הזה, אתם צריכים לבדוק קודם שמותר להעמיד את המבנה שלכם אל מול הנוף הזה. כדי שתימנעו מקבלת קנסות בהמשך, כדאי שתבדקו כבר מעכשיו שאתם מעמידים את המבנה במקום מתאים שלא מפריע לאף אחד ומקובל על ידי הגורמים השונים.

 

  1. תבדקו שיש לכם ריהוט מתאים

אנחנו גרנו בתוך מבנה נייד למגורים במשך 4 שנים. זו הייתה חוויה בלתי נשכחת. בכל שבוע קמנו לנוף אחר. גם אתם צפויים לחיות כך, אתם תוכלו לקום בוקר אחד לנוף מול הים, בבוקר אחר תוכלו לקום מול נוף מדברי וכו'. אבל יש דבר אחד שמאוד חשוב שתדעו רגע לפני שתקנו מבנה יביל או נייד למגורים. אנחנו מתכוונים כמובן לבדיקת הריהוט. אל תעשו את הטעות שאנחנו עשינו ותערכו מדידות במבנה הנבחר. אם להיות מדויקים יותר, אנחנו ממליצים לכם לבחור באחת מהאפשרויות הבאות לאחר המדידה:

  • לקנות ריהוט שתואם לגודל המבנה (בהתאם למדידות שערכתם בכל אזור)
  • להזמין בעל מקצוע שיבנה עבורכם את הריהוט בהתאם למידות של המבנה

 

  1. תבדקו שיש לכם חיבורים למים, חשמל וביוב

אם הגעתם לכאן, כנראה שכבר יש לכם שטח להקים בו את המבנה ויש לכם את הריהוט המתאים. אבל זה לא הכל. כדי שתוכלו לגור במבנה יביל או נייד באיכות חיים גבוהה, אתם צריכים לבצע דבר אחד נוסף רגע לפני שאתם נכנסים לבית החדש שלכם. עליכם לבדוק שיש לכם חיבור למים, חשמל וביוב. אם אתם בוחרים לחיות חיים אקולוגיים, כמונו, אתם יכולים לחבר מיכל מים גדול, מערכת שתקלוט את אנרגיית השמש ושירותים אקולוגיים (עדיף שהם יהיו מחוץ למבנה אם יש לכם את האפשרות). אם חיים אקולוגיים לא מתאימים לכם, עליכם לפנות למומחים בתחום כדי שתוכלו ליהנות ממים זורמים, חשמל זמין בכל רגע וצנרת ביוב פעילה.

 

טבלת

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »