חיפוש

יתרונות קניית דירה חדשה

רכישת נכס היא תהליך שמחייב אתכם, כזוג להשקיע מחשבה רבה ולתכנן את החודשים והשנים הקרובות בחיים שלכם, לפרטי פרטים. ואולם, עוד לפני שאתם מתחילים לחפש את הכנס הבא שלכם, חשוב להבין את היתרונות שטמונים ברכישת נכס חדש, על פני רכישה של נכס מיד שנייה.

נכון, שוק הנדל"ן בישראל הוא שוק ירק מאוד שלא קל להיכנס אליו, אך יחד עם זאת, מומלץ לבצע השקעה נכונה בראיה לעתיד, וזו היא בהחלט השקעה בנכס חדש. כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא להכיר את היתרונות ולבצע חישוב של עלות מול תועלת בכדי להבין שזו היא ההחלטה שיכולה להביא אתכם בעתיד למצב כלכלי ואישי הרבה יותר טוב.

מטבח בדירה חדשה

 

מדוע שווה לכם לרכוש דירה חדשה?

אם אתם עדיין לא בטוחים ששווה לכם לרכוש נכס חדש, אתם ודאי רוצים לקרוא על חמשת היתרונות של דירה חדשה אל מול נכס ישן:

  • הנחות מהיזם – בשל העלייה המשמעותית של מחירי הנדל"ן בשנים האחרונות, קבלנים ויזמים יוצרים חדשות לבקרים במבצעים ייחודים אשר יכולים לאפשר לכם לקבל הנחות מיוחדות על נכסים חדשים. אתם רק צריכים ללמוד איך לקרוא את השוק נכון, על מנת למצוא את הבית שאתם רוצים לרכוש, בשכונה שמתאימה לכם, עם הנחות מיוחדות שמקלות עליכם משמעותית ברכישת הדירה.
  • עלות ביום החתימה – במקרים רבים, במיוחד בפרויקטים מיוחדים, אתם יכולים לקבל עלויות מיוחדות ליום החתימה על החוזה, אשר באות לידי ביטוי בתשלומים נוחים יותר או במחירים נמוכים מהמחירון הקבוע של הדירות החדשות.
  • התאמת המפרט – מפרט הבית, אשר כולל את כל הפרטים הקטנים של עיצוב הפנים, עיצוב חדר השינה שלכם ועיצוב חדר האמבטיה הוא על פי רוב מפרט מאוד סטנדרטי. ואולם, אם אתם רוכשים דירה חדשה, אתם יכולים, כחלק משלבי הגמרים של הבית, לשנות את המפרט לפי הצרכים והרצונות שלכם. למשל, על מנת לשדרג את המטבח אתם לא צריכים לפרק אותו, ולהשקיע זמן רב בשיפוצים לאחר הכניסה לדירה. כל מה שאתם נדרשים לעשות הוא להגדיר מראש את השינוי ולבחור את המטבח הרצוי לכם.
  • חלוקת פנים מושלמת – בעלי בתים רבים מעוניינים להוסיף או לשנות את הרכב החדרים והחלוקה בבית. במקום לקבל מפתח ורק לאחר מכן להתחיל לשבור ולהרכיב קירות, אתם יכולים לצמצם עלויות ולבצע את עבודות ההתאמה בשלבים המוקדמים של הבנייה.
  • תחזוקה קלה יותר – בית חדש, הוא בית שבנוי על פי פרמטרים מקדמים יותר, עם חומרי בניה מודרניים ושיטות עבודה מיוחדות. על כן, אל מול בית קיים אתם תידרשו להשקיע הרבה פחות זמן בתחזוקה, לפחות בשנים הראשונות לאחר הקנייה של הנכס החדש. השקעה זו מתורגמת לזמן, כסף ומשאבים. כך, אתם יכולים לשמור על איכות חיים גבוהה לאורך שנים רבות, עם תשתיות מבנה איכותיות ועמידות.

 

החלטה אחראית לטווח האורך

ככל ואתם רוצים להשקיע משאבים בבית חדש, ואתם מוכנים לרכוש נכס, יקר ככל שיהיה, מומלץ לבצע מראש את ההחלטה האופטימלית לכם. אם כבר אתם מבצעים רכישה כל כך מאסיבית, אתם רוצים לקבל את התמורה הטובה ביותר.

נכס חדש, שמתאים בדיוק לדרישות שלכם, ויכול לשמש אתכם נאמנה לאורך שנים רבות, כמו גם להיות מקור איכותי לתשואה, הוא בהחלט אופציה אחראית יותר למשפחה. כאשר תרצו לעבור דירה בעתיד, הנכס שלכם יהיה שווה יותר וכך תוכלו לרכוש נכס משודרג שיתאים לכם גם אם המשפחה עברה שינויים ואתם רוצים לשפר את רמת החיים. מכל זווית שלא תבחנו את העניין, הבחירה לרכוש דירה חדשה היא החלטה חכמה.

לפרטים נוספים על שיווק נדל"ן למגורים – https://www.string.estate

אולי יעניין אותך גם

הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »