חיפוש

5 יתרונות בעיצוב בעזרת אלומיניום

בעשורים האחרונים אנו רואים יותר ויותר שימוש באלומיניום כחומר בנייה. אם בעבר היינו רואים בעיקר עץ, אבן, או מתכות אחרות, היום רואים הרבה אלומיניום. אפשר לראות גדרות, פרגולות, חניות, גגונים, ועוד שלל תוספות בנייה שעשויות מאלומיניום. אם משתמשים בחומר הזה כל כך הרבה כנראה שזה לא סתם. יצאנו לבדוק בשבילכם מה הפך את האלומיניום לחומר כל כך פופולרי בתחומי הבנייה והעיצוב.

 

אלומיניום

אלומיניום, או בשמו העברי חמרן, הוא המתכת השכיחה ביותר בכדור הארץ. האלומיניום מצטיין במיוחד בעמידות בפני חמצון ובצפיפות נמוכה, מה שאומר שמשקלו יהיה קל יחסית למתכות אחרות. יתרון נוסף של האלומיניום הוא העובדה שניתן לעצב אותו בקלות יחסית. האלומיניום נמצא בשימוש בתעשיות רבות ומגוונות, ומלבד ברזל הוא המתכת שמשתמשים בה הכי הרבה.

 

היתרונות לעיצוב בעזרת אלומיניום

ישנם כמה יתרונות משמעותיים בעיצוב ובנייה בעזרת אלומיניום. יחד עם המומחים של חברת מרום עיצובים אספנו כמה מהם כאן בשבילכם:

 

בנייה קלה ופשוטה

אלומיניום הוא חומר שלא קשה לעבוד איתו, וכל מי שיש לו ידיים טובות יכול לבנות לבד גדר או משהו דומה. אמנם זו לא תהיה בנייה מקצועית ממדרגה ראשונה, אך הגדר תחזיק מעמד.

 

צורך נמוך בתחזוקה

בשונה ממתכות אחרות, האלומיניום הוא לא מתכת 'מפונקת'. האלומיניום מסוגל להחזיק מעמד בשלל תנאי מזג אוויר, וגם שמש חזקה או גשמים מרובים לא מזיקים לו באופן משמעותי. האלומיניום לא נפגע וגם המראה החיצוני שלו לא משתנה, כך שיש כאן חיסכון משמעותי באנרגיה ובכסף בהשוואה לחומרים אחרים.

 

נראות מודרנית וייחודית

לאלומיניום, בשונה מלאבן ולעץ, יש נראות חדשנית ומיוחדת שמשדרת משהו ייחודי. אם אתם צריכים לגדר משרד של חברת הייטק או חברת טכנולוגיה כלשהי, אין ספק שאלומיניום הוא החומר המתאים.

 

מחיר נוח

אלומיניום הוא חומר בנייה זול בהשוואה לחומרים אחרים שנמצאים בשוק כמו אבן, עץ, או פלדה. כל אלו הם חומרים מעולים, אך המחיר שלהם גבוה יחסית.

 

חוזק מבני

האלומיניום הוא מתכת חזקה מאוד שמסוגלת לספוג הרבה בלי לשנות את הצורה הבסיסית שלה. גם אחרי מכה קשה הסיכוי לעיוות או לשינוי צורה של האלומיניום נמוך מאוד. כך אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מתקינים משהו שיחזיק מעמד וישמור על הנראות שלו לאורך שנים.

 

סיכום

אז כמו שהבנתם, יש לא מעט סיבות טובות לעובדה שאלומיניום הפך לחומר בנייה פופולרי מאוד שאנו רואים בכל מקום מסביבנו. כשיש חומר גלם שנוח לעבוד איתו, שהוא זול ביחס לחומרי הגלם האחרים, שאינו דורש תחזוקה מתמדת והשקעה רבה, ושהוא שומר על הצורה שלו לאורך זמן, די ברור למה כולם אוהבים לעבוד איתו. אז אם אתם מתכננים איזו בנייה קטנה בקרוב – ברור לכם מה צריך להיות חומר הגלם.

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

עיצוב פנים
3 סיבות להיעזר במעצבת פנים

עיצוב פנים היא עבודה יצירתית, שמעוגנת בידע ובכללים של יסודות העיצוב, כמו קומפוזיציה, פרופורציות, צבעים ותאורה. בנוסף, מעצבי פנים מיומנים ובעלי ניסיון מביאים איתם כישורים

קראו עוד »