חיפוש

טיפים לבחירת סידור עם שם

הסידור משמש אותנו לאורך התפילות השונות. גם במקרה בו אנחנו פשוט רוצים להודות ולהתפלל מקרב הלב, אנחנו פותחים את הסידור היקר לליבנו. החשיבות הרבה של הסידור בחיינו, הביאה אנשים רבים לבחור סידור אישי, כאשר כתיבת השם על הסידור תסייע להם להיקשר ולזהות שאכן מדובר בסידור שלהם. עם הטיפים שלנו, תוכלו לבחור בקלות את הסידור המתאים ביותר.

 

תפקידו של הסידור בחיינו

הסידור הוא ספר המרכז את כלל התפילות שאנחנו מתפללים בימי חול, שבת וכן בחגים, כאשר לצד נוסח התפילות עצמן, ניתן למצוא במרבית הסידורים גם דינים ומנהגים שונים, המאפשרים לנו להתמצא ולהתפלל כראוי בעת התפילות השונות. את סידור התפילה ניתן למצוא במגוון נוסחים, בהתאם לנוסחי התפילות השונים ולמנהגי הקהילות השונות (ספרדים, אשכנזים, תימנים ועוד).

הסידור מלווה אותנו לאורך כל חיינו, ב – 3 תפילות החול (שחרית, מנחה וערבית), שבתות וחגים וכן במקרים בהם מתחשק לנו להתפלל באופן אישי ומעומק הלב. תפקידו וחשיבותו של הסידור בחיינו, הביאה אנשים רבים לבחור סידור עם שם כך שיהיה ייחודי וישמש עבורם כסידור אישי.

תפקידו של הסידור בחיינו

סידור עם שם – מתי נצטרך?

סידור אישי

בבואנו לבית הכנסת, סביר להניח כי נמצא מספר סידורים המיועדים לשימוש הציבור, אך לא מעט אנשים מעדיפים כי יהיה להם סידור אישי שלהם, אותו הם מכירים היטב ויכולים לשאת לכל מקום. אחד האלמנטים שהופכים את הסידור שלכם לסידור אישי, הוא כמובן הדפסת השם שלכם על גבי הסידור.

מתנה / הקדשה

סידור עם שם יכול לשמש גם כמתנה או הקדשה מכובדת ומקורית, לחבר יקר, הורים או כל אדם אחר יקר לליבנו.

 

טיפים לבחירת סידור עם שם

הסידור שנבחר ילווה אותנו תקופה ארוכה ולכן, מומלץ לבחור סידור עם שם על פי הטיפים הבאים:

נוסח הסידור

בחירת סידור מתחילה בנוסח התפילות המתאים – לפי מה שאתם רגילים להתפלל.

חשבו מראש על הטקסט

במרבית המקרים, כתיבת שם או הקדשה על הסידור מוגבלת ל – 10 מילים, כך שמומלץ לתכנן מראש את הטקסט שאתם מעוניינים להטביע על הסידור.

התאמה

בחרו את צבע ההטבעה (זהב או כסף) בהתאם לסידור ובקשו לראות לפני ההטבעה היכן בדיוק יוטבע הטקסט על הסידור.

טיפים לבחירת סידור עם שם

כיצד כותבים את השם על הסידור?

כתיבת שם על הסידור נעשית באמצעות חריטה מיוחדת, בצבע זהב או כסף, על כריכת הסידור (לרוב בחלק התחתון של הכריכה) וכל שעליכם לעשות הוא:

  1. בחירת הסידור המתאים ביותר עבורכם (לפי נוסח, מהדורה, גודל ושאר אלמנטים)
  2. רישום מדויק של השם אותו אתם מעוניינים להטביע על גב הסידור
  3. תשלום בקופה
  4. איסוף עצמי לאחר שהסידור מוכן / משלוח עם שליח עד הבית

 

לסיכום

סידור התפילה הוא אחד האלמנטים המקודשים והשימושיים ביותר בחיי העם היהודי, כך שאנשים רבים מבקשים שיהיה להם את הסידור האישי שלהם, עליו ניתן להטביע שם אישי או הקדשה כמתנה מיוחדת. כאשר בוחרים סידור עם שם, מומלץ לבחור בסידור עם נוסח התפילה אליו אתם רגילים, לתכנן מראש את הטקסט המבוקש ולוודא כי הטקסט משתלב היטב בכריכת הסידור.

טיפים לבחירת סידור עם שם

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »