חיפוש

4 חפצי נוי שייחדו את הבית

לפעמים אנו מרגישים שהבית שלנו צריך לקבל טאץ' קטן. הכוונה לתוספת של חפץ נוי ופריטים ייחודיים שיאפשרו לו להיראות מיוחד במינו. לאחרונה גילינו כי הגיע הזמן לחפש אחר חפצי נוי חדשים שיאפשרו לנו להרגיש כי ביצענו ריענון בבית והבאנו לתחושת הייחודיות הרצויה. אם מצאתם את עצמכם במצב דומה, כדאי שתישארו אתנו ותגלו מהם 4 הפריטים שבחרנו יחד עם מעצבי פנים.  

 

החפץ ה – 1 שיגרום לבית שלכם להיות מיוחד: פסל מעוצב

החפץ הראשון הוא פסל מעוצב. אנחנו יודעים מה עובר לכם עכשיו בראש: למה אתם כל כך כלליים? שכן, סביר להניח שהייתם רוצים לקבל הכוונה ברורה יותר לגבי סוג הפסל, החומר ממנו הוא עשוי והעיצוב שלו. אז בתור התחלה, היה חשוב לנו להציג בפניכם את האפשרות הכללית. אנחנו בחרנו בפסל של כלב מבלונים. כן, כן, אותו כלב שאנחנו מכירים מימי ההולדת של הילדים. זה שמכינים באמצעות בלונים ארוכים ודקים. מדובר בפסל ייחודי במינו וניתן להשיג אותו במגוון רחב של צבעים וגדלים.

 

החפץ ה – 2 שיגרום לבית שלכם להיות מיוחד: פוטובלוק

החפץ השני שיגרום לבית שלכם להיות מיוחד במינו זה פוטובלוק. אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על פוטובלוק, כדאי שתדעו כי אלו בעצם בלוקים שמודפסות עליהם תמונות שלכם. אתם יכולים להדפיס על הפוטובלוק כל תמונה שתרצו, למשל:

  • תמונה שלכם
  • תמונה של הכלב שלכם
  • תמונה של המשפחה הגרעינית ועוד

 

החפץ ה – 3 שיגרום לבית שלכם להיות מיוחד: מנורה

החפץ השלישי שאנחנו בחרנו הוא מנורה עומדת. מדובר בעצם במנורת ווינטג' ייחודית שלא תמצאו בכל מקום. אנחנו מצאנו אותה בחנות בדרום תל אביב והיא הפכה להיות החפץ האהוב עלינו ביותר בבית. אתם יכולים כמובן לבחור כל מנורה ייחודית שהיא. החל ממנורת תקרה, מנורת שולחן וכו'. הכי חשוב שתשימו לב שמדובר בבחירה ייחודית, כזו שלא נמצאת בכל בית.

שעון חול ענק

החפץ ה – 4 שיגרום לבית שלכם להיות מיוחד: שעון חול ענק

החפץ הרביעי והאהוב עלינו לא פחות הוא שעון חול ענק. מדובר ביצירה של אמן ישראלי שהכין שעון בגובה של מטר וחצי. ניתן כמובן להפוך את השעון ולראות את החול (מלח גס) נופל אל התחתית. חפץ זה הוא לא רק מיוחד, אלא יש לו משמעות. הוא מאפשר לכם להשתמש בו בכל פעם שאתם מרגישים לחוצים. אנחנו הופכים את השעון חול הענק בכל פעם שאנו רוצים להשקיע מחשבה בתהייה כלשהי. כך שבעצם, אנו יושבים בסלון ומקדישים לעצמנו 2 או 3 סיבובים של מחשבה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 4 חפצי הנוי שיגרמו לבית שלכם להיות מיוחד. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע הרלוונטי, כך שנותר לכם פשוט לבחור את החפצים המתאימים עבורכם ביותר.

 

שידה

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »