חיפוש

חורף, קיץ, סתיו, אביב – ישנים עם פוך כל השנה

ישנו רגע אחד ביום שכל אחד ואחת מאתנו מחכים לו. אחרי מקלחת טובה, אחרי שכבר סידרנו את הבית ואפשר להיות רגועים ולהיכנס למיטה ולהתכרבל עם שמיכה נעימה שכיף להתכסות איתה לאורך כל השנה, בלי קשר למזג האוויר בחוץ. בקיץ הישראלי, גם כשחם בחוץ, המזגנים פועלים עשרים וארבע שעות וזה משווה לנו תחושה של קור, של נעימות ורצון להתכרבל תחת שמיכה נעימה אחת.

 

עונת החורף

החורף הישראלי בהשוואה למדינות אירופה ובכלל לשאר העולם, הוא באמת לא כזה נורא ומספר הסופות הקשות שאנחנו חווים בארץ, הוא קטן מאוד עד שניתן לספור אותן ביד אחת. עם זאת, עד שמגיע אלינו החורף ואנחנו כישראלים שלא מורגלים לחורף, נהנים משמיכת פוך גדולה ונעימה שכיף להישאר בתוכה כל היום ולנצל כל דקה של פינוק.

 

עונת הקיץ

אין ספק שעונת הקיץ אצלנו בארץ היא עונה חמה במיוחד גם בהשוואה למדינות אחרות. לאחרונה אנחנו שומעים הרבה מאוד דיווחים מאירופה הקרה שהקיץ שם "התבלבל" לגמרי ודי דומה לקיץ שלנו בישראל. למרות כל החום הזה, אין סיכוי שנוותר על שמיכת פוך האהובה שלנו. אין כמו ההרגשה שמגיעים הביתה בערב בחודש אוגוסט הכבד והחם ביותר, עושים מקלחת צוננת, נכנסים לחדר ממוזג ומתכרבלים בשמיכה מפנקת שנותנת לנו תחושת רעננות של חורף.

 

עונת הסתיו

הסתיו הוא אחד מעונות השנה האהובות ביותר על הישראלים משום שבשעות היום די חמים וגם ניתן עוד לטייל בחוץ בשעות הצהריים אך בשעות הערב, מתחיל להיות קריר ואפילו קר וכשקר הכי כיף בעולם להיכנס לתוך מיטה עם שמכת פוך מפנקת במיוחד שתחמם אותנו.

 

עונת האביב

עונת האביב בדומה לעונת הסתיו, מזג האוויר הוא די הפכפך יום אחד חם מאוד עד שצריך להדליק מזגן ויום אחד קריר מאוד עד שסוגרים את החלונות כדי שהרוח לא תיכנס הביתה. מה שהכי כיף שלא משנה מה מזג האוויר בחוץ, במיטה שלנו מחכה שמיכת פוך שרק מחכה לנו כדי שנתכרבל ונרגיש נעימות וחמימות.

 

לסיכום

לא משנה מה מזג האוויר בחוץ ולא משנה בכלל אם חום אימים של חודש אוגוסט או לחילופין קור מטורף, שמיכת הפוך שלנו לא יוצאת מהמיטה שלנו, היא שם ארבע עונות ברציפות. קיים מגוון גדול מאוד של שמיכות פוך שמגיעות בהרבה סגנונות כמו למשל –  שמיכות  כבדות, שמיכות קלות יותר, שמיכות פלומה, שמיכות דמוי פלומה שמתאימות יותר לאנשים אלרגיים.

כמו כן שמיכות פוך מגיעות בגדלים שונים שיכולות להתאים מגיל קטן מאוד כמו תינוקות קטנים ועד למידות גדולות מאוד שמתאימות למיטות גדולות מאוד. שמיכה נעימה שמתאימה לאורח החיים שלנו, יכולה בהחלט גם לשפר את איכות השינה שלנו ולכן חשוב מאוד לבחור שמיכה שתתאים לכל עונות השנה והכי חשוב שתתאים לאקלים הישראלי.

מיטה זוגית

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »