חיפוש

חג שני בסטייל: אלה המתנות הכי שוות לחג השני של פסח!

אין כמו החגים עבורנו הישראלים. אנחנו אנשים חברתיים שאוהבים לארח ולהתארח, ואם האירוח מלווה בארוחה משובחת מה טוב. תקופות החגים מספקות לנו תירוץ נהדר לארגן ארוחות חגיגיות וטעימות בפורום רחב שכולל חברים או בני משפחה.

אם גם אתם קיבלתם הזמנה לחג השני של פסח ורוצים להביא למארחים שלכם מתנה נחמדה הגעתם בדיוק למקום הנכון. אספנו כאן עבורכם כמה מתנות שוות כדי שיהיה לכם רעיון מה להביא למארחים שלכם. אז בואו נתחיל!

 

מה מביאים מתנה לחג השני של פסח?

קודם כל כדאי לזכור שפסח הוא חג שבו יש מגבלה רצינית בענייני אוכל. לכן אם מי שהזמין אתכם הוא אדם דתי או חרדי, אנו ממליצים בחום שלא להביא לו אוכל מבושל. זה יכול ליצור מצבים של אי נעימות, מכיוון שרבים מקפידים מאוד על כשרות המאכלים בחג הפסח עוד יותר מאשר ביום רגיל.

לכן כדאי להביא או מוצרים סגורים עם אריזה והכשר מהודר, או דברים שהם לא מוצרי מזון. מה אפשר להביא בכל זאת? המשיכו לקרוא ותגלו.

חג הפסח

זר פרחים

פרחים הם תמיד מתנה מקסימה. מדובר על אחת המתנות הכי יפות שהטבע העניק לנו, אין סיבה שלא נהנה ממנה. הפרחים מגיעים במגוון בלתי נתפס של צבעים, צורות, גדלים, ואפילו ריחות. זר פרחים יפה ורענן הוא מתנה נפלאה שמרעננת את הבית ואת שולחן החג החגיגי ומעניקה לו יופי מיוחד.

זו גם מתנה מעולה מכיוון שהיא לא דורשת הרבה טיפול ומתכלה מעצמה. אז אם אתם במקרה תושבי דרום ורוצים לפנק את המארחים שלכם בזר פרחים יפה תוכלו למצוא מגוון רחב בקישור הזה פרחים באשדוד.

 

שוקולד ובלונים

אנחנו לא מכירים הרבה אנשים שאוהבים שוקולד, ולא סתם. אין ספק שמדובר על אחת ההמצאות הקולינריות החשובות ביותר שידעה האנושות. השוקולד טעים ומנחם, ומתאים תמיד. אין הרבה פעמים שבהן אנו אומרים לא לקוביית שוקולד משובח.

יתרון נוסף של השוקולד הוא כמובן העבודה שהוא מגיע באריזה סגורה כך שאפשר לרכוש שוקולד כשר לפסח בלי בעיות ועניינים. אם תרצו ללוות את השוקולד גם בבלונים ולייצר אווירה חגיגית ושמחה זה בכלל יהיה נפלא. תושבי הדרום שביניכם יכולים להתרשם מהרעיון בקישור הזה בלונים ושוקולדים באשדוד.

שוקולד ובלונים

יין

גם בקבוק של יין איכותי וטעים הוא תמיד מתנה מצוינת, ואין יותר מתאים מבקבוק יין בפסח – חג היין. אז נכון שליל הסדר כבר מאחורינו, וששתינו בו לא מעט יין, אבל תמיד כיף ללוות את הארוחה בבקבוק יין משובח. גם כאן, אם אתם מוזמנים לאנשים שמקפידים יותר על ענייני כשרות, ודאו שהיין שהבאתם כשר לפסח.

 

סיכום

אם הוזמנתם לחג השני של פסח ואין לכם רעיון מקורי למתנות, פרחים, שוקולד ובלונים, או בקבק יין יסגרו לכם את הפינה.

מתנות

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »