חיפוש

ארבעת חברות הגרילים המובילות בעולם

רגע לפני שדרוג חוויית המנגל והצלייה על האש, רצוי לבצע סקר שוק לגבי חברות הגרילים המובילות בעולם. אספנו לכם כמה מיצרני הגריל האיכותיים ביותר שיעניקו לבשר שלכם את העישון, הצלייה והבישול הטובים ביותר. לכל אחת מהחברות מדד איכות אחר שמספק חוויה שונה בעמדה הטעימה. אז מי הן ארבעת חברות הגרילים המובילות בעולם ומה היתרונות של כל אחת בנפרד? במאמר זה נציג לכם.

 

חברת Weber

חברת וובר האמריקאית כיום היא אחת מהחברות המובילות בעולם שהחלה את דרכה בשנת 1952. בין אם מדובר בעיצוב, בעמידות לאורך זמן, בנוחות השימוש, האביזרים הנלווים למוצרים ועוד. חברת גריל וובר פופולארית ברחבי העולם בלמעלה מ-60 מדינות.

לחברה קיימים שישה סניפים שניתן לבקר בהם בירושלים, חיפה, הרצליה, ראשון לציון, אילת ופתח תקווה. בכל אחד מהסניפים קיים אולם תצוגה גדול בעל מגוון רב של מוצרי גריל איכותיים המתאימים לצרכים של משפחות, זוגות ויחידים.

המחירים נוחים ומתאימים לכל כיס, החל מאלה שמעוניינים לחסוך ועד לאלה שרוצים להתפנק. החברה מחזיקה במחבר רב של גרילי גז, פחמים, חשמל, מעשנות בשר, מעשנות פלט ועוד כלי עזר רבים.

 

חברת נפוליאון

נפוליאון הינה חברה משפחתית שמייצרת גרילי גז בטכנולוגיות מתקדמות החל משנת 1976. היא נוסדה בקנדה וכיום עובדים בה מעל ל-400 עובדים ומיוצאת לרחבי העולם. החברה מתמחה בעיקר בשימוש בנירוסטה איכותית ויציקות אלומיניום עבור גוף המוצר.

החברה מומחית למבערים המשתמשים באינפרא אדום יחד עם אחריות שלעיתים גם ניתנת לכל החיים. חברת נפוליאון שמה דגש על עיצוב קליל ופונקציונאלי ומשלבת פטנטים שנוצרו על ידי החברה.

 

צ'אר ברויל – Char-Broil

צ'ארל בויל היא אחת החברות הוותיקות בשוק הגרילים ולמעשה הוקמה כבר בשנת 1885 ומייצרת גרילי גז כבר משנת 1948. עובדי החברה והמטה שלה ממוקמים בג'ורג'יה, ארצות הברית והיא בבעלות משפחתית. לחברה יש מחלקה שלמה למוצרי צלייה, עישון, גרילי גז לשימוש פרטי בבית וכן לשימוש עסקי במסעדות ועוד.

החברה עומדת על עקרונות של איכות ונוחות במחיר טוב, רבגוניות וחדשנות. בשנת 2012 חברת צ'אר ברויל הכריזה כי היא עובדת עם טכנולוגיית אינפרא אדום. הטכנולוגיה מאפשרת פיזור חום באופן במשטח הצלייה, מונעת היווצרות להבה גדולה עם התלקחות השומן על הגריל וחוסכת זמן צלייה.

 

גראנדהול – grandhall

גראנדהול מתמחה בעיקר בגרילים עבור החצר והמרפסת ומשתמשת בטכנולוגיות מתקדמות גם כן. החברה קיימת ומייצרת גרילי גז החל משנת 1976. לחברה ישנה רשת צלייה ייחודית שמונעת טפטוף שמן ישירות אל המבערים, מה שמונע בזבוז חום והופך את הצלייה ליותר איכותית.

הטכנולוגיה שהחברה פיתחה משתמשת בעוצמות חום גבוהות ועיצוב מודרני שעשוי מחומרי גלם מהמובחרים בשוק. כל אחת מהחברות הללו תעניק לכם חוויית גריל איכותית ומובחרת. לפני הרכישה ביצעו סקר שוק על פי הצרכים שלכם כדי לוודא מיהי החברה הכי מתאימה עבורכם.

גריל וובר

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »