חיפוש

הסתיו בפתח – 4 דרכים לעצב את הבית מחדש לקראת הסתיו

כשנדבר על עונות השנה נבחין ברגע שלכל עונה בשנה יש ייחודיות משלה ולכל אחת ממנה את הקסם שלה. אך כשמדובר בסתיו, הקסם שבאוויר עולה על כל הציפיות שלנו כל שנה מחדש, עם הקסם שבעלים המתחלפים שנושרים להם על הקרקע, למצב רוח הבלתי נשלט הזה לשוקו חם עם מרשמלו קטן שיצוף ברכות על המשקה המנחם. כדי לעצב את הבית שלנו לסתיו נוכל להשתמש במספר דרכים אפקטיביות שיעזרו לנו להכניס את הסתיו מהטבע אל הבית.

 

"זוכר את נובמבר?" הסתיו הישראלי

הסתיו הישראלי חולף מהר יותר משנוכל לדמיין, הקיץ משתהה איתנו בספטמבר אך ממש כהרף עין הוא מתחלף עם הסתיו באוקטובר ובנובמבר כבר מגיע לו החורף המוכר. מאיה קדם מעצבת הפנים הנחשקת דיברה איתנו קצת על העונה המיוחדת הזו ונתנה לנו כמה טיפים לעיצוב מחדש בתקופת הסתיו הרומנטית. הנה הטיפים שמאיה נתנה לנו:

 

צבעוניות

אחד האלמנטים המאפיינים ביותר של הסתיו הוא הצבעוניות הייחודית שלו. ספקטרום הצבעים החומים, כתומים וכל מה שבניהם הם בדרך כלל ירכיבו את פלטת הצבעים הסתווית. כדי להכניס את העונה המקסימה הזו לביתנו, נמליץ על שילוב של הדפסים, תמונות, טקסטיל וכל מה שרק תוכלו למצוא בגוונים המרהיבים של צבעי הסתיו.

 

פיצ'יפקעס

כמה אנחנו אוהבים שטויות וכמה שיותר. פסלונים קטנים, אביזרים ואפילו יצורים קטנים ופרוותיים כולם נופלים בתוך ההגדרה שלנו לפיצ'יפקעסים. גם כדי לסגנן את הבית לקראת הסתיו הקרב ובא נצטרך להיעזר בפריטים הקטנים הללו, שמפיחים חיים בכל חלל או מדף בבית שלנו. כדי לסגנן את הבית בעזרתם, נסו למצוא פסלונים קטנים שיתאימו להלך הרוח הסתוי גם בצבעם וגם בצורתם. דוגמא מצוינת היא פסלונים קטנים של עצים סתוויים בצבעים חומים וקטנים שיכניסו את הטבע לעיצוב הסתוי.

 

שמיכות וכריות

כשמגיע הסתיו, כולנו קופצים על ההזדמנות להתכרבל מול הטלוויזיה עם קערת מרק והסדרה האהובה עלינו, בזמן שהגשמים הראשונים דופקים על חלוננו. שילוב של שמיכות וכריות בגווני הסתיו יכול לעזור גם להתכרבלות שלנו להיות טובה יותר וגם לבית שלנו להראות מעוצב וסתוי יותר. נסו לשלב את השמיכות והכריות גם בחדר השינה וגם בסלון, כדי להעניק עיצוב אחיד לכל החלל.

 

ספלים משגעים

אם אתם שואלים אותנו? סתיו זה שוקו חם. ואם לא שוקו חם, אז קפה או תה מפנקים מתחת לשמיכה ואיזה דרך טובה יותר לשדרוג החוויה אם לא בעזרת ספלים סתווים משגעים? את הספלים הסתווים תוכלו למצוא כמעט בכל חנות ובין אם יגיעו בצבע אחיד וסתוי או שמא יגיעו בהדפס משגע של עלי הסתיו הם בהחלט הבחירה הנכונה למשימה. שילוב של הספלים הללו לא רק ישדרגו את המטבח שלנו לקראת הסתיו, אלא את הבית כולו.

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »