חיפוש

הסוגים הפופולריים ביותר של מצעים יוקרתיים

ידוע ששינה טובה היא חיונית לבריאות הפיזית והנפשית.

לאחר שינה לא איכותית, נרגיש עייפות במהלך היום וזה יקשה על התפקוד שלנו, דבר שכמובן אף אחד לא רוצה לחוות.

אחד הדברים שמשפיעים על איכות השינה הוא סוג המצעים שיש לנו במיטה.

הנה כמה סוגים פופולריים של מצעים יוקרתיים.

 

מצעי כותנה

סיב הכותנה מופק מצמח הכותנה והוא נחשב לאידיאלי עבור מצעים יוקרתיים. הבד הוא בד נושם, סופג ורך, מנדף לחות ומווסת טמפרטורה. לתוספת רכות וגם איכות, מוצעת הכותנה המצרית עם סיבים ארוכים במיוחד. בכתובת: https://www.bedart.co.il, ניתן להתרשם ממגוון מצעים מכותנה זו.

 

עוד על הכותנה המצרית

את הכותנה המצרית החלו לגדל לראשונה בצפון מצרים, בדלתא של הנילוס והיא נחשבת לסוג הכותנה האיכותי ביותר. זאת ועוד, סוג כותנה זה הוא מאוד נושם, בעל מרקם רך כמשי ולא יחמם אותנו במזג אוויר חם.

 

מצעי פלנל

הפלנל עשוי מכותנה, צמר או סיבים סינתטיים והוא מתאים במיוחד לעונת החורף, שכן הוא נוטה להיות עבה יותר מסוגי בדים אחרים. לנוחות המרבית, כדאי לבחור במצעי פלנל שעשויים מכותנה, מאחר שכותנה היא בד נושם. כמו כן, מצעים אלה לא יחממו יתר על המידה במהלך השינה.

 

מצעי משי

המשי הוא בד איכותי ביותר ומאוד נושם, המיוצר מפקעות תולעי משי. בד זה הוא בעל מרקם חלק ויכול לווסת את הטמפרטורה בקלות, כמו גם, למזער קמטי שינה, לשמר לחות בשיער ובעור, להגן מפני קשרים בשיער ולמנוע ממנו להתקרזל ולהישבר. בנוסף לכך, בד המשי הוא היפואלרגני, שכן הוא עמיד מאוד בפני אבק.

 

מצעי סאטן

את בד הסאטן מייצרים ממשי בשילוב עם חומר נוסף, בדרך כלל פוליאסטר ומאז ימי הביניים (תקופת המצאתו) ועד היום, הוא נחשב לבד יוקרתי. מצעי סאטן תורמים לשינה באוויר נקי יותר, שכן הבד מושך אליו פחות אבק ובנוסף, הם גם מונעים היווצרות של קשרים וחשמל סטטי בשיער.

 

מצעי פשתן

בד הפשתן הוא בד נושם, המופק מצמח הפשתן. מצעים מבד זה מונעים הצטברות של בקטריות וחשמל סטטי ונוטים להתרכך בכביסה. הם גם נחשבים לעמידים במיוחד ולא יחממו אותנו יתר על המידה. כמו כן, אחד החסרונות שיש לבד זה הוא הנטייה שלו להתקמט בקלות, אך נטייה זאת נותנת למצעים מראה רפוי שדווקא הרבה מאיתנו עשויים לאהוב.

 

אז איזה סוג מצעים כדאי לנו לבחור?

אין ספק שלא נתאכזב מסוגי המצעים היוקרתיים שהוצגו במאמר זה, אבל חשוב להחליט מה יותר חשוב עבורנו. למשל, אם אוויר נקי יותר בחדר השינה הוא דבר שלא יכולים לוותר עליו, אז בחירה במצעי משי או סאטן תהייה בחירה טובה יותר וכן, במידה ומעוניינים במצעים שלא יחממו אותנו בקיץ, אז כדאי לבחור במצעים מכותנה מצרית.

 

מיטה זוגית

אולי יעניין אותך גם

תמונות אומנותיות לבית
תמונות אומנותיות לבית

תמונות אמנותיות הן לא רק פריטי נוי, אלא גם דרך להוסיף עניין, צבע ואישיות לחלל. הן יכולות לשקף את הסגנון האישי שלכם, ליצור אווירה מיוחדת

קראו עוד »
פקח בית
בדק בית מקבלן

רכישת דירה היא לעיתים קרובות הרכישה הגדולה והמשמעותית ביותר שנבצע בחיים. זאת הקנייה הגדולה ביותר שנעשה ולרוב היא מלווה בהלוואות לטווח זמן ארוך. לרוכשי דירה

קראו עוד »
בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »