חיפוש

יש נשק? הנה כמה אמצעי זהירות קריטיים לנושאי נשק

נשיאת נשק היא עניין רציני הדורש אחריות בכל רגע נתון. המקרים של אובדן או גניבת נשקים נפוץ לצערנו בישראל. לכן קבע המחוקק תקנות בנושא, וכל מחזיק בנשק חייב להקפיד על משנה זהירות. 

 

נשיאת נשק

נשיאת נשק היא ענין הגורר לתוכו סיכון. איך שלא נהפוך את זה כלי הנשק נוצר על מנת לפגוע. נושאי נשק בישראל הם מכורך המציאות דבר שבשגרה, ישראל היא אחת המדינות הבודדות בעולם, בוודאי מקרב אלו הדמוקרטיות שנשיאת נשק ברחוב על ידי אזרחים, נתפסת כחלק מהווית החיים. אולם גם במצב שכזה נשיאת נשק חייבת להיות כחלק מהליך מוסדר ותקין.

אחזקת כלי יריה מחייב את המשתמש בו לנהוג משנה זהירות. מעבר לשימוש הנכון והאופן שבו נושאים את הנשק במרחב הציבורי, יש חשיבות גדולה גם לאופן שבו אנו מאחסנים את הנשק בזמן שאנחנו לא איתו. מקרים של גניבות נשקים המגיעים לארגוני פשיעה או ארגוני טרור הם עניין שבשגרה שיש למנוע אותו.

כספת לאקדח

איך נאחסן את הנשק בבית?

כאמור אחת  הבעיות המרכזיות עבור כל נושא נשק היא שאלת האחסון לכן ישנם מספר כללים שחייבים להקפיד עליהם.

  • הרחיקו מהישג ידם של אחרים – כלי נשק הם מסוכנים, אל תיתנו למקריות לשחק תפקיד. אם ברשותכם כלי נשק, וודאו שאיש מלבדכם לא יכול להגיע אליו, מבוגרים וילדים כאחד.
  • פירקו את הנשק לפני האחסון – פרוק הנשק לגורמים, או לפחות הוצאת המחסנית והפרדתה מהנשק יכולים למנוע אסון
  • רכשו כספת מתאימהכספת לאקדח איננה זכות, זוהי דרישה חוקית לכל בעל נשק ברישיון. הקפידו להתקין אחת תקנית אצלכם בבית.
  • לא להשאיר לתקופות ארוכות –  אתם מתכננים חופשה ארוכה?  נסעתם בענייני עבודה למספר ימים? אל תשאירו את הנשק בבית, הפקידו אותו למשמורת אצל חנויות נשק מורשות.

בכל מקרה המנעו מהשארת הנשק ללא השגחה במכונית, או בכל מקום אחר גם לא לדקות בודדות.

כספת לאקדח

 

כספת לאקדח, מה חשוב לדעת?

האחריות של נושא נשק לעולם לא נגמרת. גם כאשר הגעתם הביתה לאחר יום מתיש, אתם חייבים לשמור על כלי הנשק. לכן חשוב מאד להתקין כספת ייעודית מתאימה בבית שתתן לכם שקט נפשי שהאקדח לא עליכם.

  • מיקום הכספת – מקמו את הכספת במקום נסתר, כמובן מפני פורצים אבל לא רק, גם בני הבית עדיף שלא ייגשו אליה.
  • נעילה – בחרו לכם את הנעילה המתאימה, כיום האפשרויות הנעילה של כספת לאקדח הן רבות ומגוונות, בחרו את זו שמתאימה לכם
  • איכות החומרים – וודאו שבכספת עשויה מחומרים איכותיים שלא ניתן לפרוץ בקלות

 

סיכום

נשיאת נשק ואחסנתו הם דבר הדורש אחריות בכל שלב, גם בעת הנשיאה, כמובן בזמן השימוש, אך גם בזמן האחסנה. אין להקל ראש בחשיבות הנושא. רוב גניבות הנשקים מתבצעות כאשר הנשק לא על הבעלים שלו. לכן חשיבות האחסון היא עצומה, אל תקלו ראש בכך.

כספת לאקדח

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »