חיפוש

המלצות לסוגי בשרים מותאמים לגריל גז

גריל גז עדיף מכל מני סיבות שונות בהם נדון כאן במאמר על גריל פחמים כגון נוחות ושמירה על איכות הסביבה.

ועכשיו שיש לנו גריל גז, אילו נתחי בשר נחשבים לטובים ביותר כשזה מגיע לגריל גז? מה הכי כדאי להכין, איך קונים בשר בדרך הנכונה ואיך צולים אותה כמו

שצריך? במאמר הזה נענה על כל השאלות הללו:

 

הקדמה – למה גריל גז עדיף על גריל פחמים?

היום בדרך משפחות ייטו לקנות גריל על גז פחמים מהמון סיבות שבהחלט מצדיקות את זה: גריל גז הרבה יותר קל ונוח לפעול ולוקח הרבה פחות זמן לתפעל אותו מאשר גריל פחמים שצורך זמן לשריפת הפחמים. גריל גז גם לא פולט חומרים רעילים כמו גריל פחמים וכמובן ניתן לבקר את עוצמת האש לעומת גריל פחמים.

היתרון היחיד שאולי יש לגריל פחמים על גריל גז הוא העובדה כי גריל פחמים מפיק טעם ייחודי מעושן שמאוד אהוב על צורכי הבשר השונים אמנם גם לזה יש פתרון באמצעות הרכבת מגש על גריל גז עליו ניתן לשים פחמים.

 

אילו בשרים מותאמים לגריל גז?

ישנם כמה נתחי בשר שמתאימים לגריל גז אמנם אופן ההכנה שלהם יכול להשתנות בהתאם למשך זמן הבישול שכל בשר צורך. אסדו למשל ניתן בהחלט לצלות בגריל גז. משך זמן הצלייה לוקח כמה שעות ועשים את זה כמכסה הגריל גז סגור בשביל לשמר את החום ולתת לאסדו את זמן הבישול שהוא צריך.

סינטה ופילה הם נתחי בשר דקים שצולים אותם באש גבוה וגם הם כמובן מותאמים לגריל גז אמנם יש לשים לב שלא יתבשלו מעבר למידה מה שיכול בהחלט לקרות במידה לא שמים לב עקב הצלייה המהירה. זה יכול לקרות גם עם ההמבורגרים ששמנו על מנגל הגז. את האנטריקוט שגם איתו צריכים להיות זהירים אפשר לשים ברשת התחתונה של המנגל בשביל שיתחמם במהירות.

 

איך קונים נכון בשר לערב על האש עם גריל גז?

קודם כל אנחנו ממליצים לכם ללכת לא סתם לקצב בסופר למרות שכמובן גם שם לפעמים ניתן למצוא בשרים איכותיים. עדיף שתלכו למקום מקצועי שמתרכז רק במכירת בשר ושגם תוכלו להתייעץ עם המוכר על בשרים שאתם רוצים לערב על האש עם גריל גז.

כמובן גם עדיף שאת הבשר שאתם קונים שיהיה טרי ולא כזה שהוקפא לפני. ניתן גם לרכוש בשרים מעושנים שבדרך כלל עולים יותר כסף אך בהחלט עשויים להיות יותר שווים את זה.

גריל גז הוא גריל באמת אפקטיבי ודינמי וניתן להכין באמצעותו המון סוגים של בשרים באופן מהנה וקל מאוד. אם אין לכם עדיין מנגל גז או לפחות אחד שאתם מרוצים ממנו אתם מוזמנים להסתכל באינטרנט באתרים המוכרים מנגלים וגריל גז שעשויים בהחלט להתאים למה שאתם מחפשים. להשוואת גרילי גז מקצועיים לחצו כאן.

 

נתחי בשר

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »