חיפוש

עיצוב הבית מתחיל ברהיטים איכותיים: הכל על הרהיטים של רודה

באתר של רודה תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בנוגע לרהיטים איכותיים בארץ ובעולם. הרהיטים של רודה נבחרו בקפידה ותוצרת של עבודת מלאכת קפדנית ומדויקת. כל זאת במטרה לספק לכם את הרהיטים האיכותיים ביותר, הנוחים והעמידים ביותר. שיוכלו לשמש אתכם לעוד זמן רב.

 

קולקציות רהיטים שונות

קולקציות הרהיטים של  רודה יוצרות חללים מזמינים לעטוף מימד של אושר, למלא את החושים ברווחה, לתת לטבע להיות רקע לאירוח וסיפוק. לצד המרקם הנעים ביותר, בזכות השימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק. באתר של רודה תוכלו למצוא קולקציות שונות של רהיטים.

מריהוט לבית, ועד ריהוט לחדרים שונים. מריהוט לחדרי ילדים, חדרי מתבגרים, ריהוט לסלון, וריהוט חדר השינה. תוכלו באתר של רודה למצוא הכול. כל זאת בשילוב של כתבות נושאים שונות שיעזרו לכם להבין טוב יותר את עולם הריהוט היוקרתי.

עיצוב בית

ריהוט מרופד

האינדיקאטור החשוב ביותר של ריפוד טוב ואיכותי הוא נוחות. בדוק זאת על ידי ישיבה על חתיכה במשך כמה דקות. לאחר מכן בדוק את המבנה הבסיסי ובקש מהקמעונאי קטלוג של יצרן או חומרים אחרים כדי להבין מה יש בפנים.

 

מסגרת טובה

ברהיטים איכותיים הזרועות לא צריכות להתנדנד. מסגרות הספה צריכות להיות קשיחות, ולא לחרוק או לצנוח כאשר מרימים פינה אחת מהרצפה. בניית המסגרת העליונה צריכה להיות חתיכות מוצקות של עצים קשים מיובשים בכבשן המחוברות ב"דיבלים" (יתדות עץ) ומחוזקות בפינותיהם בלוקים מודבקים ומוברגים.

עיצוב בית

כריות וריפוד

כריות איכותיות מחזיקות מעמד הכי הרבה זמן, שכן יש להן משטח שני אם הראשון מתלכלך או בלוי. כריות ריהוט עליונות מלאות בחתיכות מוצקות של קצף בצפיפות גבוהה, אבל גם קפיצים, פוך וסינטטיים נחשבים לריפודים טובים. הימנעו מכריות מלאות בקצף מגורר; הם לא ישמרו על צורתם. על כן חשוב לבחון היטב את איכות הריפוד ברהיטים שאתם בוחרים.

 

בד

בד ארוג בחוזקה (נגיד, פוליאסטר טווידי או קטיפה מכותנה), עובד טוב יותר על רהיטים מאשר כותנה דקה יותר. חפשו דירוג של ספירת חוטים גבוהה לסנטימטר עבור חלקים שיראו שימוש רב בתוספת חוטים שאינם מחליקים או נפרדים בלחץ.

בדים טבעיים היו בעבר תקן הזהב. פוליאסטרים ותערובות עמידים לכתמים עמידים לאורך זמן יכולים כעת להיראות ולהרגיש טוב באותה מידה, לעתים קרובות בפחות כסף. סימני אזהרה נוספים של בד זול: הדפסים שיורדים או חומר שמתנקז כאשר משפשפים אותו; בטנה המופיעה על פני הבד.

 

לסיכום

באתר של רודה roda.co.il, תוכלו למצוא את הרהיטים האיכותיים ביותר ברשת, במחירים הנוחים ביותר. הכוללים מגוון רחב של רהיטים מכיסאות, שולחנות, ארונות, ועוד. באתר של רודה תוכלו למצוא מגוון רחב של מידע אודות חנויות הרהיטים המומלצות בארץ, לצד כתבות וטיפים לריהוט ברמה אחרת.

עיצוב בית

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »