חיפוש

הכל על הכנה ללידה אונליין

מועד הלידה מתקרב? חדר התינוקות כבר ערוך ומוכן? נשאר רק עוד דבר אחד לעשות, קורס הכנה ללידה אונליין. בסטודיו 'בשביל האישה' בהנהלת תימור נמדר תוכלי לקבל את כל הכלים שאת צריכה ללידה קלה יותר, רגועה ושמחה יותר באמצעות קורס אונליין בן חמישה מפגשים בנוחות שלך, בתוך הבית המוגן והחם. 

 

בשביל האישה

סטודיו בשביל האישה הוקם על ידי תימור נמדר, מאמנת נשים לאחר לידה, פיזיותרפיסטית ומלווה לידות, במטרה לקדם את שיטת ההיפנובירת'ניג שפותחה על ידי רופא מיילד אנגלי. בשיטה זו מכינים את האישה להתרגע, להרפות ולשחרר את לחץ והפחד בזמן הלידה, על מנת להגיע לחוויה מעצימה וטובה יותר מהרגע הטבעי ביותר בחייה של אישה. לפרטים נוספים הכנסו לאתר וקראו עוד על הכנה ללידה אונליין.

אִשָׁה

קורס הכנה ללידה אונליין

קורס ההכנה ללידה מתקיים במשך חמישה מפגשים כאשר ארבעה מהם הינם קבוצתיים ואחד הינו אישי. כל שיעור אורך כשעתיים וחצי בשעות נוחות. במהלך הקורס תוכלי להתוודע לשיטת ההיפנובירת'ינג, ולקבל כלים מעשיים כיצד להגיע למקום שליו ובטוח יותר בתוך החוויה של הלידה, ולחוות אותה ללא פחד. לידה הינה דבר טבעי ונחשב לרגע הקסום ביותר בחיי האישה, הבאת התינוק החדש לעולם והחיבוק הראשון צריכים להפוך לזכרון נעים שתזכרי לעד, ולכן חשוב כל כך שתהיי נינוחה ורגועה בזמן הלידה.

 

שיטת ההיפנובירת'ינג

רופא מיילד אנגלי בשם ד"ר גרנטלי דיק-ריד גילה במהלך עבודתו כי נשים חוות את הלידה בצורות שונות כל כך, ולא הבין מה גורם לרגע הקסום הזה להצרב בתודעת הנשים באופן כה שונה. הוא הבין שככל שהאישה חווה פחד גדול יותר, כך מתכווצים העורקים המספקים דם לרחם בעוצמה גדולה יותר, מה שמוביל לכאב גדול יותר.

זה מובן וטבעי מדוע נשים חוות פחד בזמן הלידה, אלו יכולות להיות סיבות רגשיות נפשיות מהאמהות, רתיעה ממראה הדם ומהכאב, הפחד למות או לאבד את התינוק, ועוד ועוד. אך ככל שהאישה הגיעה ללדת כשהיא רגועה ושלווה יותר, כך הכאב פחת, והלידה היתה קלה ומהירה יותר.

 

כיצד לומדים להרפות?

ישנם כלים רבים הנלמדים במהלך הקורס שיעזרו לך להשתחרר ולהתרפות. אולם אחד העקרונות הבסיסים ביותר היא שינוי הגישה כלפי הכאב. החיים לימדו אותו שבמקום שיש בו כאב, יש בעיה. אך הכאב של הלידה אינו בהכרח כאב רע, אלא כאב שמביא טוב, מטרתו הביולוגית היא לגרום לאם להכנס למרחב בטוח ולא להתעסק בשום דבר אחר, גם לא בטיפול בילדיה האחרים, עד שהלידה תסתיים והתינוק ייוולד.

 

לסיכום

בסטודיו בשביל האישה בהנהלת תימור נמדר תוכלי לרכוש ידע וכלים מעשיים כיצד להביא ללידה קלה ולחוויה מעצימה ומרגשת מאד, כדי שתמיד תזכרי אותה כהרגע הטבעי והקסום ביותר בחייך, הרגע בו ילדך בא לעולם.

הכנה ללידה

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »