חיפוש

הכירו את שולחנות המשחק לאירועים

אם אתם מחפשים אטרקציה מרכזית שתהפוך את האירוע שלכם לכזה שעוד ידברו עליו רבות, הכירו את הקונספט של שולחנות המשחק לאירועים. שולחנות משחק המתאימים לכל גיל לכל מגדר ולכל סוגי האירועים מקטנים ועד גדולים. משחקי השולחן יחברו את האורחים שלכם ליהנות ביחד, יגבשו אותם ויגרמו לכולם לחוות חוויה מיוחדת ומעניינת.  

 

מהם שולחנות משחק?

שולחנות משחק כשמם כן הם, משוחקים על גבי שולחן ייעודי לכך. את שולחנות המשחק ניתן לקנות לכל בית, וכיום הטרנד האחרון הוא להשכיר שולחנות משחק לאירועים כאטרקציה האטרקטיבית והמרכזית לאירוע. שולחנות המשחק הפכו לחלק בלתי נפרד מכל אירוע או פעילות, הם פופולאריים בקרב כלל האוכלוסייה ומעסיקים גם את הילדים וגם את המבוגרים כאחד, ומתאימים לכל מגדר ולכל הגילאים.

 

סוגי שולחנות משחק

ישנו מגוון רחב של שולחנות משחק. בין סוגי השולחנות תמצאו – שולחן כדורגל , שולחן הוקי אוויר, שולחן סנוקר, שולחן ביליארד ושולחן פינג פונג. לא משנה אילו משחקי שולחן תבחרו לשכור, הם יוכלו להתאים למגוון רחב של אורחים באירוע שלכם, ואין אחד שלא ימצא את שולחן המשחק אליו הוא הכי מתחבר.

 

שולחנות משחק למבוגרים

גם למבוגרים קיימים שולחנות משחק המתאימים להם. למשל, ניתן לשכור שולחנות משחקי קזינו לאירועים בהם קהל היעד הוא בוגר יותר. בין משחקי השולחן תמצאו משחקים כמו שולחן פוקר, שולחן רולטה, ושולחן בלק ג'ק להנאת האורחים. ניתן גם לשלב בין משחקי השולחן הקלאסיים המתאימים לקהל הצעיר יותר לאלו המתאימים למבוגרים, ובכך להעניק לכלל האורחים הקטנים והבוגרים כאחד – חוויה, הנאה, תעסוקה וריגוש.

 

לאילו אירועים שולחנות משחק מתאימים?

כיוון ששולחנות המשחק מתאימים לכל גיל ומגדר, הם יתאימו לכל אירוע שבו אתם חפצים להכניס אטרקציה עניין וייחודיות. בין אם האירוע הוא גדול או קטן, שולחנות המשחק יכולים להתאים לו בלי קשר להיקפו. הם יתאימו גם לסוגים שונים של אירועים כמו בר/בת מצווה, ערבי צוות, ימי הולדת, ואירועי חברה. מה שבטוח, שולחנות המשחק יהפכו את האירוע והפעילות שלכם לאטרקטיביים במיוחד ויחברו בין האורחים באירוע שלכם.

 

עלות שולחנות המשחק לאירועים

עלות ההשכרה משתנה בהתאם לכמה פרמטרים כמו כמות שולחנות המשחק אותם תרצו להשכיר לאירוע, וכמות האורחים הצפויים להגיע לאירוע וגודל האירוע. תוכלו למצוא מגוון חבילות להשכרה המציעות חבילות של כ-2 עד 8 שולחנות בעלויות שונות המתאימות לכל כיס.

 

לסיכום,

כשאתם חוגגים אירוע, חשוב לכם שהוא יהיה ייחודי, מעניין ובלתי רגיל. שולחנות המשחק לאירועים הם בהחלט דרך לשדרג את החגיגה. הם מתאימים גם לילדים וגם למבוגרים שרוצים קצת לחזור לחוויית משחקי הילדות ולהרגיש שוב צעירים. משחקי השולחן יחברו בין האורחים שלכם, בין אם מבוגרים או ילדים שיכולים להתערבב ולשחק יחד. הם יכולים לחבר בין כאלו שאינם מכירים אחד את השני כלל וכך יוכלו להיווצר אינטראקציות מעניינות באירוע עצמו.

שולחנות משחק לאירועים

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »