חיפוש

הכירו את פשפש המיטה

מתקפת הפשפשים שהתקיימה אצלנו בבית לפני כמה שבועות גרמה לנו להבין שמדובר בעניין שקורה בבתים רבים, פשוט אנשים לא מדברים על זה, כנראה מתוך מבוכה. היצור הקטן שרובנו שומעים עליו לא מעט גורם לסבל בבתים רבים. הדבר גרם לנו להבין כי הגיע הזמן לשים אותו על השולחן ולדבר עליו באופן מעמיק. הישארו אתנו ותגלו מי הוא פשפש המיטה.

 

תכירו קודם את האנשים שניצבים מאחורי מדריך זה

רגע לפני שתכירו מקרוב את היצור הקטן והמציק, אתם צריכים לדעת שהמדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. הפעם בחרנו לפנות אל מומחים שיודעים דבר או שניים על פשפש המיטה. מדובר במי שמצאו לאחרונה את היצור המעיק אצלם בבית ולצערם, נאלצו להכיר אותו מקרוב (ממש מקרוב). שאלנו אותם את כל השאלות בנושא וביקשנו מהם להציג בפנינו בקצרה מיהו פשפש המיטה. קיבלנו לשמחתנו מעל ל – 300 תשובות שגרמו לנו להבין מי הוא. אם אתם רוצים להכיר אותו מקרוב, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותדעו ממש עוד מעט מיהו פשפש המיטה.

 

תכירו את פשפש המיטה

פשפש המיטה הוא יצור קטן שעשוי לעקוץ אתכם בכל מקום אפשרי בגוף. הוא עשוי להשאיר אחריו לא פעם כתמי דם על הבגדים שלכם, המצעים וכל מקום שנקרה בדרכו. אם תקראו את הפרטים שמופיעים בתוך האתר של המרכז להדברת פשפש המיטה, אתם צפויים לגלות שהוא חרק קטנטן ביותר. כזה שהגודל שלו נע בין 1 מילימטר ל – 4 מילימטר. כשהוא גדל, הוא עשוי להגיע ל – 6 מילימטר. הצבע שלו הוא חום – צהוב או חום אדום וכשהוא מלא בדם, הוא משנה את צבעו לשחור.

 

למה פשפש המיטה כל כך מטריד?

אם טרם הכרתם את פשפש המיטה מקרוב (אנחנו מאחלים לכם שלא תכירו אותו כך), אתם צריכים לדעת שהוא מטריד מאוד. למה? בגלל שהוא מתחבא מתחת למיטה שלכם. הוא עשוי להיות בתוך המזרון, מתחתיו או אפילו בתוך הקיפולים הכי קטנים של הסדין. הוא יכול לחכות שם במשך כל היום עד שיגיע הלילה. בשעות האלו הוא מתחיל לינוק את הדם מהאנשים שישנים במיטה. מדובר במצב שלא נעים לחוות אותו.

 

פשפש המיטה – איך אפשר להיפטר ממנו?

אין לנו בשורות טובות בפסקה הזו. שכן, קשה מאוד להיפטר מפשפש המיטה באופן עצמאי. לכן, צריך לפנות אל בעל מקצוע שמוסמך לדבר ויודע בדיוק באילו חומרים וכלים להשתמש כדי להעלים את הפשפש בהקדם האפשרי. אם אתם מכירים מישהו שסובל מפשפש המיטה, כדאי שתפנו אותו בהקדם אל מדביר, כדי שהוא יוכל להיפטר מהיצור המעיק ולהפסיק לסבול מעקיצות וגירודים מעיקים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את פשפש המיטה. כעת, כשיש לכם את כל המידע לגביו, נותר לכם רק להיזהר ממנו ולהדביר במידה ותתקלו בו.

איש תחזוקה

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »