חיפוש

הכירו את הייקו

מיתוג וזהות חזותית לבית עיצוב הייקו Haiku Design House במותג עצמי של הייקו עיצוב לבית, נועד כדי לשקף את ערכי העיצוב המרכזיים של הייקו. המיתוג והזהות הוויזואלית שנוצרה, נבנו על רוח שיתוף הפעולה, הייקו שואפת לעבוד עם אנשי מקצוע יצירתיים מוכשרים בעלי דעות דומות, כדי ליצור פרויקטים ייחודיים ומרגשים עבור לקוחות החברה.

במותג שמייצג למופת את האסטטיקה היפנית. הטרנד הזה, מוצא את היופי באיזון המושלם שלו. האופי המינימליסטי של הייקו הוא מיזוג אלגנטי של האלמנטים המודרניים של הסגנון והאלגנטיות העתיקה של עיצוב יפני. מינימליזם הוא הליבה של שני אלה, תוך שימת דגש על חשיבות התפקוד במרחב. יש לו פשטות שיקית בקווים הנקיים ובאומנותו.

 

עיצוב הייקו לבית

בית יפני הוא לא רק עניין של אסתטיקה, זוהי גם דרך חיים. העיצוב הפשוט שלו שם דגש על חללים פונקציונאליים המציעים נוחות יחד עם כבוד ליופי שבחוסר השלמות. נקי וברור היא המנטרה המושלמת לחדר אמבטיה בסגנון יפני.  צמחים חובבי לחות ואמבטיות טבילה יוצרים אווירה דמוית ספא ​​עבור האמבטיה היפנית שלכם.

קונסולה הייקו
קרדיט: הייקו

ידידותי לסביבה ריהוט בר קיימא

אחד המאפיינים המרכזיים של הייקו הוא היותו ריהוט בר קיימא. הפכו את הבית שלכם לגן עדן זן מודרני עם ריהוט חדר שינה מודרני של הייקו. עיצוב ייחודי וידידותי לסביבה אשר כולל: שידות לילה, קונסולות, ריהוט לסלון, שולחנות ועוד.

רהיטי הייקו מציעים פשטות ההולמת את הפילוסופיה היפנית, לצד יוקרה, איכות וקווים נקיים ומיוחדים.

 

סיבות לבחור בהייקו

ישנם מספר סיבות שהופכים את המותג הייקו לכה יוקרתי:

  • תודעת שיירות של הייקו – שירות ברמת תודעת השירות של הייקו, הוא שירות הפועל על ידי אנשים מסורים שיעזרו לכם מרגע הרכישה ועד למשלוח וההרכבה.
  • מבחר ייחודי – הייקו מציעים מבחר מגוון של ריהוט יפני ומודרני, שנבנה על ידי אנשים שחיים ונושמים ריהוט ואסטטיקה יפנית. המבחר של רהיטי הייקו כמו שירי הייקו, מובל על ידי מחשבה מחוץ לקופסא, מלווה ביעילות, והחיוניות היפנית.
  • תודעה ירוקה ממוקדת – שמירה על כדור הארץ ירוק עם מוצרים ידידותיים לסביבה וברי קיימא, הם בין הערכים שמלווים את מותג הייקו, וסוללים את הדרך לריהוט בר קיימא בשוק.

 

הקול של הייקו בעיצוב הבית הישראלי

הייקו דואגים לפתח זהות שיש לה קול משלה, אבל גם כזו שתציג ותשלים את המוטיבים הויזואליים, הרכים והמוכרים של עיצוב בסגנון יפני . המוחות מאחורי הייקו, קוראים לדבר באומץ דרך המיתוג ולשדר את הנגישות, פתיחות הראש והאהבה לעיצוב שמותג הייקו מציגים בעבודתם כבר שנים רבות.

שולחן הייקו
קרדיט הייקו

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »