חיפוש

הכירו את אוריקס דן

עוד לא שמעתם על אוריקס דן? אין ספק שאתם מפספסים משהו ענק. מקווים שעוד לא רכשתם מוצרי חשמל לבית החדש שלכם כי אתם עומדים להתאהב. אוריקס דן הינה חברת מוצרי חשמל ביתיים יוקרתיים המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל למטבח ולבית ברמה גבוהה. מתנורים מובנים, מקררים ומדחי כלים ועד קולטי אדים מפוארים, מכונות קפה ומקררי יין וסיגרים, חברת אוריקס דן מספקת ללקוחות מוצרים מהשורה הראשונה המובטחת להחזיק מעמד.

 

קצת רקע

אוריקס דן הוקמה כמענה לביקוש הגובר לאיכות פרימיום, מכשירי מטבח מסוגננים ואלקטרוניקה ביתית. לחברה מסורת ארוכת שנים של מתן שירות לקוחות מעולה ללקוחות, והחברה עומדת על מוצריהם עם אחריות מקיפה.

 

מוצרי חשמל שהם חלום

החברה מתחייבת לספק ללקוחות את המוצרים האיכותיים ביותר, ושואפת להביא את הטוב ביותר בסגנון אירופאי לבתי לקוחותיהם.  מוצרי אוריקס דן מתוכננים להיות גם אסתטיים וגם פונקציונליים ביותר, והם נועדו להשתלב בצורה מושלמת בכל בית. מבחר מכשירי החשמל הקיימים מבית אוריקס דן הוא נרחב וכולל מגוון רחב של תנורים משולבים, כיריים, מקררים, מקררים אינטגרליים, קולטי אדים מובנים, מדיחי כלים, מכונות קפה, מכונות כביסה, מייבשי כביסה ועוד. כל המוצרים של אוריקס דן מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, ומגובה באחריות מקיפה.

 

שירות לא מהעולם הזה

בנוסף למבחר המוצרים שלהם, אוריקס דן מספקת ללקוחות גם מגוון שירותים לרבות התקנה וסיוע בבחירת המוצרים המושלמים לכם ולביתכם. הצוות המנוסה של החברה יכול וישמח לעזור לכם לבחור את המוצר המתאים לצרכים המדויקים שלכם. באוריקס דן מאמינים במתן חווית לקוח יוצאת דופן ללקוחות, והם שואפים להבטיח שכל לקוחותיהם יהיו מרוצים מהמוצרים שהם רוכשים. החברה מחויבת להעניק ללקוחות את השירות הטוב ביותר האפשרי, והם מתגאים ברקורד שירות הלקוחות שלהם.

 

למה דווקא באוריקס דן?

  • באוריקס דן אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם מקבלים את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים התחרותיים ביותר. אין ספק כי הם ספק מוצרי החשמל המוביל באזור, ובחברה שואפים ללא הרף להבטיח שלקוחותיהם יקבלו את התמורה הטובה ביותר לכספם.
  • מבחר רחב של מוצרים מבתי מותגים מובילים. באוריקס דן מציעים מגוון רחב של מוצרי חשמל מהמותגים המהימנים והמכובדים ביותר, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את המוצרים העדכניים והטובים ביותר שיש.
  • הצוות הבקיא והידידותי בעובד בחברה הוא ללא ספק יתרון רציני. הצוות במקום בעל ידע רב ומנוסה בתחומם, והם תמיד נמצאים בסביבה כדי לעזור לכם למצוא את המוצר המושלם לצרכים שלכם.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אם אתם מחפשים מכשירי מטבח ומכשירי חשמל ביתיים באיכות מעולה, בטח כבר הבנתם ש אוריקס דן היא המקום המושלם למימוש כל הצרכים, הפנטזיות והחלומות שלכם. עם מבחר המוצרים המובילים שלהם, שירות לקוחות מעולה ואחריות מקיפה, אין ספק שמדובר בבחירה המושלמת לכל בית אז עשו לעצמכם טובה וכנסו להציץ באתר בהקדם – https://oryx.co.il

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »