חיפוש

היתרון העצום במעצבת פנים לעיצוב הבית

עיצוב חלל הפנים של הבית מאפשר לנו להביע את הטעם האישי, הצבעים, המרקמים והסטייל שלנו במקום הכי פרטי שלנו, הבית. בית מעוצב בקפידה תורם לאווירה ביתית וחמימה, אסתטית ונעימה לעין, שמזמינה להתרווח ולנוח מיום עבודה מפרך. בית מעוצב מנצל את החלל שעומד לרשותנו בצורה המיטבית ביותר ועוזר לנו לארגן את החפצים שלנו בצורה נוחה ומסודרת. בית מעוצב הינו בית שנעים להתארח בו ולבלות את שעות הפנאי. היתרון העצום במעצבת פנים הוא היכולת שלה להפוך גם את הבית שלכם למקום שנעים לחזור אליו, לשהות בו, ולהרגיש הכי בבית בעולם.

 

עיצוב הבית עם מיטל צימבר

מיטל צימבר הינה מעצבת פנים בעלת נסיון רב בעיצוב חללים לבתי מגורים ומשרדים בהתאמה אישית לטעמו של הלקוח ולצרכיו. באמצעות איזון בין מסות, נפחים וממדים ויצירת הרמוניה בין גוונים השונים גם הבית שלכם יהפוך להיות מקום שנעים לחזור אליו, מקום שמרגיש כמו בבית.

 

יתרונותיה של מעצבת פנים

רבים תוהים מדוע הם זקוקים למעצבת פנים? האם לא די לגשת לאחת מרשתות הענק של ריהוט הקיימות בישראל ופשוט לקחת מכל הבא ליד? התשובה לכך היא שלא די ברכישת רהיטים יפים כדי ליצור בית מאורגן ומעוצב. יש צורך בהבנה כיצד ניתן לקחת חלל נתון ולמקסם את יכולת הניצול שלו, במיוחד כאשר בדירות אורבניות ניצבים בפנינו אתגרים רבים כגון חללים קטנים, חשוכים ולא נוחים בשל אילוצים הנדסיים שונים. יש צורך בנסיון רב כדי להבין כיצד להחדיר נשמה ואופי לחלל למגורים. להלן יתרונותיה של מעצבת פנים מנוסה המתמחה בעיצוב חללים למגורים:

חשיפה לסגנונות שונים

מעצבת פנים איכותית תציג לכם סגנונות שונים שלא הכרתם, אשר עשויים להוות פתרון מושלם לאתגרים שמציב בפניכם הבית שלכם.

 

ארגון וסידור הבית

עיצוב נכון ומדוייק מאפשר לכם חלל מסודר שבו יש מקום לכל חפץ ולכל אלמנט. התוצאה היא אסתטיקה, נקיון וסדר בכל חדר בבית.

 

צבעים שמחמיאים לכם

בחירת צבעים צריכה להעשות באופן מקצועי תוך התחשבות בטעמכם האישי אך גם בכמות האור, הגודל והאופי של חלל המגורים שלכם.

 

התאמת החלל לצרכים שלכם

רווקים? הורים לילדים רכים? בית מלא מתבגרים? לכל שלב בחיים שלנו אנו זקוקים לבית שיתאים לו בדיוק. יותר מקום למשחקי קונסוליה או לאימוני זחילה? חלל המותאם לאירוח מרובה או לערב שקט של קריאה?

 

לסיכום

מיטל צימבר הינה מעצבת פנים מנוסה המתמחה בעיצוב חללים למגורים. חשוב להתייעץ עם מעצבת פנים על מנת שהחלל שנמצא ברשותנו יהפוך לבית חם שנעים להיות בו ונעים לחזור אליו. עיצוב הבית תורם לאוירה נעימה, לסדר וארגון וניצול חכם של החלל למקסימום שימוש, במיוחד בדירות אורבניות המציבות בפנינו אתגרי אור ומקום על פי אילוצי ההנדסה.

סלון

 

אולי יעניין אותך גם

עיצוב פנים
3 סיבות להיעזר במעצבת פנים

עיצוב פנים היא עבודה יצירתית, שמעוגנת בידע ובכללים של יסודות העיצוב, כמו קומפוזיציה, פרופורציות, צבעים ותאורה. בנוסף, מעצבי פנים מיומנים ובעלי ניסיון מביאים איתם כישורים

קראו עוד »