חיפוש

הילדה הפכה נערה: כך תעצבו חדר לבת נוער

הילדה גדלה והפכה להיות לנערה, זה הרגע שבו הרבה דברים בחיים שלה משתנים. אחד הדברים הבולטים ביותר שצריכים לעבור שינוי בעקבות מצב זה הינה הסביבה שלה. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק איך תוכלו לעצב חדר לבת נוער על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

תכירו את הרקע שהוביל אותנו לכתוב מדריך על עיצוב חדר לבת נוער

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שגילינו שהילדה שלנו הפכה בן רגע להיות לנערה. הדבר גרם לנו לערוך שינויים רבים בכל הנוגע לסביבה שלה. די מהר התברר לנו שמדובר בעניין שמצריך היכרות עם התחום. לכן, החלטנו לצאת ולבדוק באופן מעמיק איך אנחנו צריכים לעצב את הסביבה שלה. התייעצנו עם מומחים בתחום שיודעים דבר או שניים על עיצוב והם מסרו לנו את כל הטיפים החשובים. כך שאנחנו רק לקחנו אותם והפכנו אותם למדריך בעל כמה שלבים. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שלקח חלק במדריך. שכן, בזכותו, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להקל על מי שמתכננים לעצב חדר לבת נוער.

 

הילדה הפכה נערה: כך תעצבו חדר לבת נוער – השלב ה – 1

הילדה הפכה להיות לנערה וזה השלב להוציא מהחדר שלה את שולחן הילדים הקטן. ההמלצה היא להוסיף שולחן שמתאים לשיעורי בית ושיש בו המון אפשרויות לאחסון. שכן, היא צריכה מקום להניח בו כל מיני מזכרות ופריטים אהובים שקיבלה מתנה כמו למשל בלוקים עם תמונות.

 

הילדה הפכה נערה: כך תעצבו חדר לבת נוער – השלב ה – 2

בשלב זה, אחרי שיש לכם שולחן מותאם בחדר, צריך להתאים את המיטה. עליכם לבדוק איזו מיטה תתאים לבת שלכם מבחינת הגודל. אנחנו ממליצים על אחד מהמיטות הבאות:

  • מיטת יחיד עם בסיס מזרן
  • מיטת יחיד עם אפשרות למיטת חבר
  • מיטה וחצי

הימנעו מרכישה של מיטה זוגית בשלב זה. שכן, מומחים סבורים כי זה שלב מוקדם מידי.

 

הילדה הפכה נערה: כך תעצבו חדר לבת נוער – השלב ה – 3

בשלב ה – 3 אתם צריכים להוציא את כל הבובות ששימשו את הבת שלכם עד היום. שימו לב, סביר להניח שתהיה בובה אחת או שתיים שהיא תרצה לשמור למזכרת בחדר החדש שלה, אבל את כל שאר הבובות אפשר להעביר הלאה, לילדה שתשמח לקבל אותם. ברגע שתיישמו את השלב הזה, אתם כבר תוכלו לראות איך המראה של החדר הופך להיות מילדה קטנה למתבגרת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך לעצב את החדר של בת הנוער שלכם. בשלב זה, יש לכם את כל המידע, כך שתוכלו פשוט להתחיל. נאחל לכם בשלב זה שתעשו זאת על הצד הטוב ביותר ושתעצבו חדר שיראה כאילו יצא הרגע ממגזין של חדרי מתבגרים.

מיטה מעוצבת

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »