חיפוש

הידיים רועדות? גם באירוע קטן אפשר וצריך להביא צלם!

מגיע לכם מזל טוב גדול! אבא חוגג יום הולדת עגול? נולדה לכם בת? אתם חוגגים יום נישואין? אין ספק שאת כל האירועים הללו אפשר וצריך לחגוג כמו שצריך. כמובן שאף אחד לא מפיק את האירועים הללו בסדר גודל של חתונה או בר מצווה, ולכן הם נקראים אירועים קטנים.

אירועים קטנים קורים לרוב בחוג אינטימי של מוזמנים: בני משפחה וחברים קרובים בלבד ולכן אנו נוטים לעתים לזלזל בהם ולהזניח אותם בלי סיבה. צלם? לא צריך.. לכל אחד ואחת יש היום מצלמה סופר משוכללת בפלאפון וגם ככה כולם מצלמים תוך כדי האירוע.. אנחנו כאן כדי להסביר לכם שהגישה הזו לא נכונה!

 

למה בכלל להזמין צלם לאירוע קטן?

אם חשבתם, או בכלל לא חשבתם, להזמין צלם לאירוע קטן, והנחתם שלא צריך לחפש ולהזמין צלם בגלל הסיבות שרשמנו כאן בפסקה הקודמת, כדאי לכם לחשוב מחדש על העניין. אספנו כאן עבורכם רשימה קצרה של כמה סיבות חשובות שמסבירות לכם למה כדאי להזמין צלם לאירוע.

  1. צילום וידיאו – אם אתם רוצים שיהיה לכם מהאירוע גם וידיאו ולא רק תמונות סטילס, אתם חייבים להזמין צילום וידאו לאירוע קטן באופן מקצועי. כדי לצלם וידיאו בצורה טובה, איכותי וכזה שיהיה ניתן לצפות בו אחרי האירוע בלי לקבל כאב ראש מכל הקפיצות והעיוותים, צריך לדעת לעשות את העבודה.
  2. צילום תמונות – כדאי מאוד להזמין צילום תמונות לאירוע קטן באופן מקצועי. נכון שכל אחד וכל אחת מצלמים היום בפלאפון. אבל בכל זאת, אתם לא רוצים לנסות להתחיל לאסוף את כל התמונות מכל המשתתפים שהיו באירוע ואז לנסות לסנן ולערוך את התמונות הרצויות. בנוסף, הרוב המוחלט של האנשים לא מצלם באופן מקצועי ואי אפשר להשוות את איכות התמונות. אם זה מבחינת הקומפוזיציה, מבחינת התאורה, ועוד שלל היבטים מקצועיים שרובנו לא לוקחים בחשבון בכלל לפני שאנחנו לוחצים על המסך של הפלאפון ומצלמים עוד תמונה. בנוסף, למרות האיכות הגבוהה של המצלמות במכשירים הסלולריים החכמים והמתקדמים, בסופו של דבר אין תחליף לאיכות של מצלמה מקצועית שאותה מפעיל צלם מיומן ומנוסה.
  3. כאב ראש – במהלך האירוע שלכם הדבר הכי חשוב הוא שתהיו מלכים ולא תצטרכו להתעסק בדברים אחרים. אם תזמינו צלם תוכלו לדעת בוודאות שיש מי שדואג לתעד את החגיגה שלכם כמו שצריך, ולא תצטרכו בכל פעם לבקש ממישהו שיצלם אתכם או יסריט את הקטע האמנותי של הנכדים.

 

לסיכום

נכון שלכאורה אין צורך להזמין צלם לאירוע קטן, אבל אם חשוב לכם שהאירוע הקטן שלכם יתועד בצורה מקצועית על ידי איש מקצוע מיומן, שתקבלו אלבום תמונות איכותיות ומסוננות כמו שצריך בלי שהדבר יגזול מכם זמן רב של התעסקות תוך כדי ואחרי האירוע, פשוט תזמינו צלם!

צלם לאירוע קטן

אולי יעניין אותך גם

תמונות זכוכית איכותיות
איך מייצרים תמונות זכוכית?

עולם הצילום עבר שינויים דרמטיים בשנים האחרונות, וקיימות כיום לא מעט שיטות שמאפשרות לנו להדפיס את התמונות שלנו על עצמים שונים. אחת האפשרויות שעומדת לרשותכם

קראו עוד »