חיפוש

החשיבות במערכת סולארית לעסק

עצמאות אנרגטית הינה ערך חשוב כיום עבור חברות וארגונים שונים. ערך זה הפך להיות זמין בשנים האחרונות הודות לפופולריות של התקנת מערכות סולאריות חסכוניות ויעילות ביותר על גגות מבנים שונים במטרה לנצל את מקור האנרגיה הגדול בעולם: השמש. מערכת סולארית לעסק עשויה להניב הכנסה חודשית מעולה ולספק חיסכון משמעותי באנרגיה. קראו על חשיבות התקנת לוחות סולאריים עבור עסקים מסוגים שונים.

 

מערכת סולארית עסקית

האפשרות של ייצור אנרגיה באופן עצמאי מהווה אפשרות והזדמנות עבור עסקים רבים להגיע לחיסכון בצריכת חשמל מאת חברת החשמל וממילא להשיג רווח כספי לצד תשואה קבועה כתוצאה ממכירת עודפי החשמל. מערכת סולארית נדרשת לגג מסחרי של החל מ-50 מ"ר מה שיוצר אפשרות עבור עסקים רבים להתקנה של המערכת וממילא לניצול יתרונותיה הרבים.

החשיבות במערכת סולארית לעסק

מערכת סולארית לעסק – למה זה טוב?

ניצול גג המבנה להכנסה פסיבית

מה אתם עושים אם הגג של המבנה שלכם? ככל הנראה לא כלום. התקנה של מערכות סולאריות על גבי גגות של בתי עסק עשויה להיות דרך נבונה במיוחד לניצול שטח זה בצורה אידיאלית. במידה והאנרגיה הסולארית ממנה מפיקים את החשמל עבור העסק הינה גדולה מהתצרוכת הקיימת – ניתן להחזירה לרשת החשמל וממילא להנות מהכנסה קבועה שכולה להגיע ל-400,000 ש"ח לאורך שנות ניצול האנרגיה באמצעות הלוחות הסולאריים.

אין צורך בתחזוקה שוטפת

הלוחות הסולאריים אינם נמצאים בתנועה מה שמפחית את הבלאי והנזקים למינימום ומאפשר את צמצום פעילויות התחזוקה עד מאוד.

 

שומרים על עולם נקי יותר

עסקים בעלי מודעות לעולם ירוק וחשיבה מבוססת קיימות יבחרו באנרגיה ממקור בר קיימא כחלק ממדיניות של שמירה על סביבה נקיה. שימוש באמצעי קליטה של אנרגיה סולארית תהווה חלק מפעילות חובקת עולם לשמירה על האוזון, האקלים וכן כחלק מגישה לנטרול מזהמים על סוגיהם. עסקים המותאמים למגמה האקולוגית יעדיפו את ניצול קרני השמש על פני השימוש המסורתי באנרגיה מבוססת דלקים פוסיליים.

 

חיסכון בחשבון החשמל

בחירת מערכת סולארית לעסק פירושה חיסכון משמעותי בטווח הארוך בתשלום עבור צריכת החשמל של העסק. כידוע, השימוש בשמש הוא חינמי. נדרשת השקעה חד פעמית בהתקנה והשאר – על חשבון השמש.

 

קדמה סולאר – המקור שלכם לאנרגיה אינסופית

קדמה סולאר הינה חברה המספקת מעטפת שירותים עבור בדיקה, התקנה ותחזוקה של מערכות סולאריות לעסקים. החברה מציעה ייעוץ מקצועי חינמי לירוט מהלך ההתקנה לצד בדיקת היתכנות, נוסף על כך בקמה תקבלו שירות אדיב ויעיל ללא עובדי קבלן, כל העובדים אין האוס מהמהנדס ועד עובדי ההתקנה.

החברה מציעה לעסקים ופרטיים פתרונות התקנה של לוחות סולאריים שיהוו מקור הכנסה מעולה לצד חיסכון משמעותי בתשלום החשמל החודשי. תוכלו ליצור קשר עוד היום עם נציגי החברה לקביעת פגישה ללא עלות – חשמל סולארי, קרוב יותר מתמיד.

החשיבות במערכת סולארית לעסק

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »