חיפוש

הוספת מרפסת לבית

חולמים להוסיף מרפסת לבית? תמיד רציתם שיהיה לכם חלק חיצוני לדירה שבו תוכלו לשבת בכל ערב קיצי נעים? אם כך, כדאי שתדעו דבר או שניים על התהליך, ועל כך במאמר שלפניכם.

לפני הוספת כל מרפסת חובה לדאוג לאישורים הנדרשים

בין אם אתם חיים בעיר כמו חיפה, ירושלים, תל אביב ובין אם אתם חיים בעיר קטנה יותר וחולמים לבנות מרפסת, חשוב לדעת שאי אפשר לעשות את זה ככה סתם. כלומר, אפילו אם נדמה לכם שמפרסת מהחזית של הבניין תהיה מושלמת, או שאולי אתם רוצים לבנות מרפסת שפונה אל הנוף, חשוב להבין שלפני הכול אתם צריכים אישור. זה אומנם נכון שיכול להיות שתבנו מרפסת ללא אישור ואף אחד לא יגיד לכם דבר, אך אתם גם עלולים להסתבך לחינם, וזה מיותר. אחד מהשכנים יכול להתלונן על בניית המרפסת או שהעירייה יכולה פתאום להתעורר ולהתחיל לחקור את הנושא. לכן, בין אם אתם חושבים על מרפסות פלדה ובין אם תרצו מרפסת שתהיה עשויה מכל חומר אחר, יש לדאוג תחילה לאישורים הנדרשים.

הרחבה לבית

מאיזו חברה כדאי להזמין שירות כזה?

בשנים האחרונות הוספת מרפסת לבית זה משהו שהפך ללהיט גדול ולכן, אם תעשו חיפוש, אתם תגלו שיש לא מעט חברות שישמחו להציע לכם שירות כזה. יש אופציה לבחור במרפסת בנויה, כלומר, מרפסת שכבר מגיעה מוכנה ורק צריך להתקין אותה, אך יש גם אפשרות לבחור במרפסות אחרות. מה שבטוח זה שיש צורך לבדוק באיזו חברה אתם בוחרים לצורך ביצוע המשימה הזאת, ואין ספק שהדבר הראשון, והחשוב ביותר, זו שאלת הבטיחות. אתם לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים בנושא הזה וכמובן שמומלץ לעשות הכול כדי להימנע מאסון. לכן יש טעם לבחור חברה שעובדת עם אישורים, עם ביטוח וכדאי גם לוודא שזו חברה שאין נגדה תביעות שונות. קחו בחשבון גם את השאלה ממתי קיימת החברה, מי הם האנשים שממליצים עליה והאם אתם מרגישים שיש לכם עם מי להתייעץ לגבי שאלות שונות שקשורות להוספת המרפסת.

כמה תשלמו על מרפסת חדשה לבית?

אי אפשר בימינו לדבר על הוספת מרפסת לבית ולא להזכיר את העלויות, כי כמובן שהמחירים עלולים להיות גבוהים. לכן אנחנו מציעים לכם, כאשר אתם מתחילים לחשוב על מרפסת תלויה מחיר, לבדוק מספר אפשרויות. ראשית, כמובן שהשאלה מה יהיה גודל המרפסת תשפיע על העלות ושנית, גם החומרים שמהם עשויה המרפסת יכולים להשפיע על המחיר. לבסוף, אין ספק שאם תפנו אל כמה חברות שונות שעוסקות בהוספת מרפסות תקבלו גם כמה הצעות מחיר מגוונות. לכן, אם באמת חשבתם לפנות ישר אל החברה הראשונה ששמעתם את השם שלה, אנחנו מציעים לכם דווקא להשקיע קצת יותר. פנו אל כמה חברות שונות, השוו מחירים ותראו איפה מחכה לכם הצעה שתהיה יותר אטרקטיבית לעומת הצעות אחרות.

אולי יעניין אותך גם