חיפוש

הדרכים הטובות והזולות לשדרג את הבית

כולנו אוהבים להתחדש בחיים, ואחד הדברים שאנו הכי רוצים לעשות הוא לשדרג את הבית שלנו. אנחנו גרים בו ומבלים בו כל כך הרבה זמן, ואין רצון יותר טבעי מזה שהוא יראה כל הזמן יפה ומעודכן. אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. כמו שאתם יודעים, שיפוץ כולל בבית יכול לעלות הרבה מאוד כסף.

גם שיפוץ חלקי או החלפה של מערכת ישיבה בסלון היא עסק שיכול להגיע לסכומים של עשרות אלפי שקלים. בזמנים כאלה כשיוקר המחיה משתולל וכולם סופרים כל שקל, נראה קצת לא הגיוני להוציא הרבה כסף על דברים לא הכרחיים. אבל חשוב שתדעו שאפשר לשדרג את הבית בצורה משמעותית ובלי לקרוע את הכיס. איך עושים את זה? תמשיכו לקרוא ותגלו!

 

רעיונות לשדרוג הבית בזול

אספנו כאן בשבילכם כמה רעיונות שיסייעו לכם לשדרג את הבית באופן משמעותי. אבל הקטע הכי טוב ברעיונות האלה הוא המחיר: בחרנו במיוחד רעיונות זולים מאוד, כאלה שלא תצטרכו לחשוב עליהם 5 פעמים לפני שתיגשו לביצוע. יתרון נוסף של הרעיונות הללו הוא שהם מאוד פשוטים ליישום ולביצוע, לא דורשים מומחיות מיוחדת או הזמנה של בעלי מלאכה.

 

החלפת וילונות

בכל בית יש לא מעט חלונות, ככה זה במדינה שטופת שמש כמו ישראל. אבל כדי לשמור על הפרטיות שלנו ושל בני משפחתנו החלונות שלנו מכוסים בווילונות. לווילונות יש הרבה מאוד השפעה על העיצוב והנראות של הבית. החלפת וילונות יכולה לשנות לגמרי את מראה החדר שבו הם נמצאים, במיוחד כאשר מדובר על חלונות עם וילונות גדולים ובולטים. וילונות מעוצבים ומיוחדים תוכלו למצוא בחנות דומיין בדים https://www.domainfabrics.co.il.

 

החלפת ריפודים

בדי ריפוד לכיסאות, ספות וכורסאות הם דומיננטיים מאוד בעיצוב הסלון. בדים אלו נשחקים פעמים רבות ומאבדים את הצבע והיופי שלהם. בנוסף, כאשר מדובר על בית שבו חיים גם ילדים קטנים בדי הריפוד מתלכלכים וסופגים כתמים רבים מאוכל, שתייה, נעליים ועוד.

החלפת בדי ריפוד היא עסק זול בהרבה מהחלפה של ספה או כורסא, והתוצאה בסופו של דבר לא כל כך שונה. אם הספה שלכם מספיק נוחה וממלאת את הצרכים שלכם, אין שום סיבה להחליף אותה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה בסך הכל לחדש את הריפוד שלה ויש לכם ספה חדשה בסלון.

 

טפטים לקירות

אם הקירות בחדר הילדים שלכם מלוכלכים ומלאים בכתמי ידיים, אבל אין לכם רצון לצבוע ולסייד את כל החדר, טפטים הם הפתרון המושלם מבחינתכם. טפטים הם מדבקות גדולות לקיר שמגיעות באין סוף דגמים וצבעים. תוכלו לבחור דגם כלשהו, להדביק אותו בבית, ולשדרג את הנראות של הקיר במאמץ אפסי.

 

לסיכום

לא צריך לקרוע את הכיס כדי לשדרג את הבית, יש לא מעט פתרונות יצירתיים שישדרגו את הבית בזול ובלי מאמץ!

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »