חיפוש

הדרך שלכם לחורף חם: כל פתרונות החימום במקום אחד

החורף בישראל אמנם לא משתווה לחורף ברחבי אירופה או בארצות הברית, כמובן, אבל אנחנו גם לא מורגלים לחורף קיצוני כמו שלהם. אנחנו רגילים לחורף שלנו שבשעות היום ממש נעים גם שקר אבל בהחלט אפשר להתמודד, אבל לקראת שעות אחר הצהרים – ערב, כשהשמש שוקעת הקור כבר מתחיל לתת את אותותיו. 

בואו לא נשכח שיש גם את הימים הקרים במיוחד, עם כמויות גשם וברד שלא מפסיקים לרדת במיוחד בצפון הארץ, בגליל ובגולן. בימים כאלה אין כמו ההרגשה החורפית שדורשת חימום בכל הבית שכל בני הבית נשארים יחד מתחת לשמיכות.

 

הכול נעשה בהתאם לצורך כדי לקבל חימום אידיאלי

באנשים רבים ברחבי הארץ אך במיוחד בקצוות הארץ, דרום וצפון שגרים בבתים פרטיים בעיקר מרגישים את הטמפרטורות יותר מאשר מי שגר במרכז הארץ. ולא בכדי, אכן שמקומות אלו הרבה יותר קר.

בגלל שמדובר בבתים פרטיים גדולים יחסית, חייבים לקחת בחשבון את חימום החלל. בטח שאי אפשר לשים רדיאטורים בכל פינה בבית, גם בגלל שלא יעיל וגם בגלל "סחיבת" החשמל המטורפת,  מה גם שהמזגן לא נותן את האפקט הרצוי.

לכן בעלי בתים פרטיים במקומות אלו בדרך כלל יפנו למקורות חימום יעילים ואפקטיביים יותר כמו קמין גז, עץ, גז בנוי, עץ בנוי וכו". למעשה מדובר באפשרות הטובה ביותר הן מבחינת התפעול שלה והן מבחינת חימום חללים גדולים במינימום זמן. צריך לציין שמחירים למוצרי חימום אלו הם גבוהים יותר מאשר אלו שעובדים על חשמל וגם חייב להילקח בחשבון מקום ייעודי שלא מסכן אף אחד ושום דבר.

אָח

השוק מתאים את עצמו לכל הלקוחות

דיברנו עד כה על בתים פרטיים הנמצאים בקצוות הארץ ששם קר יותר בחורף. אך גם בשאר חלקי הארץ ובדירות במבנים משותפים, כולם זקוקים לחימום בימים קרים אך יש אנשים שיעדיפו לרכוש משהו שייתן את התחושה של הסקה, שייתן את התחושה "מהסרטים" של אח עם להבות רוקדות שמפיצות חום.

לקבלת תחושה זאת הרבה אנשים יעדיפו לרכוש תנורי חימום עם הערך המוסף שאותם הם מחפשים לאווירת חורף מושלמת. תנורים אלו, מתאים לחימום חללים קטנים ובינונים , אך חשוב לציין שלא ייתנו את מלוא החום כמו של אש רגילה.

המחירים למוצרי חימום אלו, נעים בין כמה מאות שקלים לאלפי שקלים, כאשר רמות הגימור והגודל משפיעים על המחיר. אין צורך בפינוי מקום ייעודי אלא רק במקום מרכזי שכולם יוכלו ליהנות גם מהחום וגם מהיופי.

 

לסיכום

חימום דירה או בית גדול בחורף, היא לא משימה כזאת מסובכת אבל היא בהחלט חייבת להיות מושכלת גם מבחינת סיכונים שיכולים לסכן את בני הבית או את המבנה וגם מבחינת חיסכון בחשמל. כדי להתייעץ עם המומחים בתחום לרכישה מושלמת.

אָח

 

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »