חיפוש

הדרך שכדאי להשקיע בנדל"ן

מתלבטים מהי הדרך הטובה ביותר לצורך השקעת נדל"ן? ובכן, אופציה של השקעת נדל"ן בחו"ל מגלמת פוטנציאל תשואה אדיר, אשר יכול להיות מכופל מישראל. כיצד אם כן נבצע זאת ומה חשוב לדעת, כל הפרטים במאמר הבא.

השקעות נדל"ן – מהי הדרך הטובה ביותר?

השקעות נדל"ן הן הדרך הבטוחה ביותר לקבלת תשואה נאה, זאת בשל העובדה כי מדובר בשוק יציב למדי אשר זוכה לביקוש אדיר בארץ כמו גם בעולם. יחד עם זאת, אין עוררין על כך כי השקעת נדל"ן בישראל  – בין אם מדובר ברכישה של נכס למגורים או מסחר כמו גם קרקע חקלאית מהווה אתגר של ממש בעבור רוב המשקיעים, זאת בשל מדיינות ממשלתית אשר גוזרת מיסים כבדים מאוד בעבור משקיעים כמו גם מחירים גבוהים מאוד אשר מבריחים משקיעים רבים. יחד עם זאת, אם אתם מחפשים כעת את הדרך הטובה ביותר שבה תוכלו להשקיע בנדל"ן, אין כל עוררין כי השקעת נדל"ן בחו"ל היא הטובה ביותר, וכעת נסביר מדוע.

בית להשקעה

השקעת נדל"ן בחו"ל – מדוע מדובר בדרך הטובה ביותר להשקעה?

השקעת נדל"ן בחו"ל מהווה כיום את הדרך הטובה ביותר להכפלת התשואה, זאת בשל המחירים הנמוכים בעשרות אחוזים מאשר בישראל. בנוסף, ישנן מדינות אשר מעודדות משקיעים זרים באמצעות קבלת מימון בנקאי מלא לצורך ההשקעה כמו גם הפחתה במיסים, מה שמהווה הזדמנות מצוינת בעבור אלו אשר מעוניינים להשקיע אך חוששים מנושא המחיר, כאשר כיום המדינות המובילות בנושא של השקעות נדל"ן הן גרמניה, פורטוגל וארה"ב.

השקעת נדל"ן בגרמניה – צפי תשואה של עשרות אחוזים

גרמניה נחשבת כיום למדינה המבוקשת ביותר לצורך השקעת נדל"ן ביבשת אירופה, זאת בשל התנאים המפליגים אותה מעניקה המדינה למשקיעים כמו גם צפי תשואה אשר הוא הגבוהה ביותר בעולם בשל עליית מחירים בשיעור של למעלה מ 11% לשנה. למעשה, רוב אזרחי גרמניה מתגוררים בתנאי שכירות, ואילו חברות ועסקים רבים מעוניינים להקים שלוחות במדינה לאור מיסים נמוכים כמו גם תנאי מחייה זולים ביותר אשר מאפשרים לקבל איכות חיים כמו גם איכות עבודה יוצאת מן הכלל. יחד עם זאת, רכישה של נדל"ן בגרמניה חייבת להתבצע באמצעות חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום, וזאת לאור העבודה כי ברוב המקרים ניתן לקבל באמצעות חברות מקצועיות ייעוץ משפטי לכל אורך התהליך כמו גם קבלה של מימון בנקאי מבנק גרמני מוביל. כיום, החברה המובילה בתחום היא חברת נדל"ן גרמניה אשר מאפשרת למשקיעים לבצע השקעה של נכס נדל"ן בגרמניה, כל זאת באמצעות מודל ייחודי אותה פיתחה ואשר נועד להוביל לכך שההשקעה הכספית הראשונית תוחזר, ואף תוכפל. מעוניינים לקבל מידע נוסף?  היכנסו לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://nadlan-germany.co.il, השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם האפשרי לצורך קביעת פגישת ייעוץ לטובת השקעה.

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »