חיפוש

הדור הבא של חיפוי הקירות כבר כאן!

כאשר מבצעים חיפויי קירות, המטרה היא להכניס למבנה עיצוב מתוחכם ואסתטי המעניק לו מראה ואווירה אותה מעוניינים לייצר באמצעות חומרי חיפוי שונים. המאמר הבא יעסוק בעיצובים של הדור הבא בחיפוי קירות.

 

מהם חיפויי קירות ומדוע צריך אותם?

חיפוי קירות הוא תהליך המהווה כיסוי על הקירות הלבנים הסטנדרטיים. כלומר, הדבקה או התקנה של חומר מסוים על חומר יסוד שמהווה חיפוי לשם אסתטיקה ועיצוב. בדיוק כפי שבני אדם מתהדרים בבגדים, כך הקירות מתהדרים בחיפוי. את החיפוי ניתן לעשות באמצעות טפטים, ויניל, עץ, אלומיניום, מתכת, לבנים, אבן או פלסטיק.

 

הדור הבא של החיפויים לקירות

בחברת רשת סננס באשקלון ניתן למצוא חיפויים מעניינים ומקוריים שמהם ניתן לבחור על מנת לעצב את הבית בסגנון מודרני ואלגנטי. למשל, ה-wave gold הוא חיפוי הניתן להרכבה עצמית שעשוי מוויניל בצורות וצבעים שונים שמקנים לקירות מראה ייחודי וזוהר. חיפוי אחר באמצעות עץ הנקרא French oka raffia oil הוא חיפוי המתאים לסגנון הכפרי ומשדרג את הנראות של הבית.

כלומר, מייצר אווירה חמימה וביתית מבחינה ויזואלית, בין אם מדובר על חיפוי מלא ובין אם על חיפוי חלקי של קיר אחד או רק הסלון. על העץ עצמו ניתן להוסיף אלמנטים נוספים ולשלב אותם בהתאם לריהוט ולסוג הריצוף. גם ה-french oak white oil הוא חיפוי עץ השונה במראה ובגוון שלו מדגם הרפיה.

 

דגמים נוספים מומלצים לחיפוי קירות בסלון

מבין המבחר המגוון של הרשת ניתן גם למצוא בקטלוג האתר דגמים כמו ה-ledge stone Portland cament שהוא חיפוי ויניל פלסטי גמיש ודק המעוצב כלבנים, ה-pyramids chrome מויניל בצורת מעוינים הדומים למתכת, ה- pagoda smoked grey, ה-moon gold, ה- liquid chrome ועוד.

 

חיפוי לקירות חדר השינה

כשמדובר על חדר השינה המטרה בחיפוי הקירות צריכה להתמקד באווירה רגועה מאחר וחדר השינה הוא החדר בו נחים וישנים. לאחר יום עבודה ארוך רוצים את השקט והשלווה. כאשר בוחרים בצבעים בהירים ורכים ובחיפוי קירות מחומרים ודוגמאות שאינם מכבידים על הוויזואליות, משיגים את המטרה.

מבין הדגמים של הרשת ניתן למצוא למשל את ה-harmony cubes שהוא חיפוי ויניל בצורת לבנים בצבע בהיר, ה-dunes בקווים גליים ופשוטים המתאימים לעיצוב מודרני או חיפויי עץ בדגמים שונים וחמימים המתאימים לעיצוב חדר שינה כפרי.

 

חיפוי לקירות חדר האמבטיה

תתפלאו אבל גם חיפו קיר בחדר האמבטיה מעבר לקרמיקה הרגילה יכול להקפיץ את הנראות שלו. אומנם אפשר לעצב קיר אחד בחיפוי קרמיקה שונה מהקירות האחרים, אך גם הוויניל יעשה את העבודה ובצורה זולה יותר. ההמלצה שלנו היא לבחור חיפוי מדגם harmony cubes smoked grey של הרשת וליהנות מחדר אמבטיה אקסקלוסיבי ומהודר. לסיכום, חיפויי קירות יכולים להוסיף המון לסלון ולחדרי השינה אז אל תוותרו עליהם.

חיפוי קירות

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »