חיפוש

הבחירה שמשנה: כך תבחרו ארון בגדים

בבואם לבחור ארון בגדים, חלק מהאנשים בוחרים ארונות קלאסיים מסוגים שונים, כאשר חלק אחר מהאנשים לא מפחדים לעשות בחירות נועזות. בין אם מחפשים ארון בעיצוב קלאסי או מודרני יותר, יש בימינו הרבה סגנונות לבחור מתוכם. אם כך, במה בוחרים? הנה המידע.

בראש ובראשונה, חשוב לקחת בחשבון את העיצוב הכללי ואת הסגנון האישי שלכם בביתכם. במילים אחרות, את ארון הבגדים צריך להתאים בהתאם לסוג עיצוב הבית, כאשר חלק מחומרי הגלם יתאימו יותר ופחות לסוגי עיצובים אחרים. הנה כמה מהדוגמאות הנפוצות ביותר של חומרי גלם אשר משמשים לעיצובי בתים:

  1. עץ: עשוי להתאים מאוד לעיצובים כפריים.
  2. מתכות: עשויות להתאים מאוד לשילוב עם עץ או בעיצובים מודרניים יותר.
  3. פרזולים: מתאימים מאוד לבתים בעיצוב וינטג'.
  4. גבס: גבס הוא חומר מאוד רבגוני אשר מתאים לכל סוגי העיצובים.
  5. זכוכית: ישנם לא מעט ארונות המעוצבים עם שילובי זכוכית, היא רבגונית מאוד.

ע"י שימוש בכל אחד מהחומרים הנ"ל, ניתן לבנות ארונות הזזה לחדרי ילדים, חדר השינה ועוד.

 

אילו סוגי ארונות נפוצים בחללים שונים?

ישנם כמה סוגי ארונות בגדים הנשבים נפוצים בארץ, כאשר כל אחד מהארונות יתאים לחללים אחרים. עם זאת, חלק נכבד מהארונות הם אוניברסליים בשימוש שלהם, כלומר הם מתאימים לכל סוגי החללים. בתוך כך, אלו הם הארונות הנפוצים בבתים:

  • לסלון: ארונות טלוויזיה הם בעצם שידות הכוללות גם תאי אחסון.
  • לחדרים: אלו יכולים לכלול ארונות פינתיים והזזה, ארונות כנף ועוד.

כמו כן, מלבד הארונות שלעיל, ניתן לבחור גם בארונות פתיחה מעוצבים, ארון דלת כנף ועוד פתרונות אחסון מעוצבים.

ארונות הזזה

מה השלבים בבחירת ארון בגדים?

השלבים לבחירת ארון בגדים הם מאוד פשוטים, כאשר הבחירה הנכונה תקום ותיפול על סמך הדקויות. למשל, השלב הראשון הוא לקיחת מידות, אבל אם המידות אינן נמדדות בצורה נכונה, זה ישליך על ההתאמה של הארון. לעיתים, מידות לא נכונות יכולות להוביל לכך שלא ניתן להתקין בכלל את הארון.

לאחר לקיחת מידות, אפשר להתקדם הלאה לבחירת הארון עצמה, מה שאפשר בימינו לעשות אונליין די בקלות. אתם יכולים לבחור בין תיקי עבודות של נגריות, חברות של בניית ארונות מעוצבים לבגדים ועוד. לאחר שתבחרו את הארון הנכון לכם, התקדמו הלאה להזמנת אנשי המקצוע עבור הרכבת הארון.

 

לסיכום, תקציב רכישת ארון

בסופו של דבר, הכי חשוב לתכנן נכון את התקציב לארון. כשאתם עושים זאת, זכרו לשמור בצד סכום מסוים עבור שדרוגים למיניהם. למשל, ייתכן שתרצו להחליף את ידיות הארון או להתקין אפילו חיפוי מסוים על ארון הבגדים שלכם.

ישנם לא מעט שדרוגים שניתן לבצע בארונות בגדים, בעוד כי חלק מהשדרוגים ניתנים להזמנה מראש. לדוגמה, אתם יכולים לבקש מהנגרייה לבנות עבורכם עוד מדפים, תאי אחסון, מתקני קולבים ועוד. באופן הזה, תוכלו לבנות ארון בגדים בהתאמה אישית מושלמת.

ארונות הזזה

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »