חיפוש

האם ריהוט יוקרתי למשרד משפיע על האווירה?

אין שני לרושם ראשוני. כשאדם מגיע למשרדכם הרושם הראשוני שהוא מקבל חשוב מאד, כי קשה מאד לשנות אותו.

ומה שקובע את אותו הרושם הראשוני הוא העיצוב של המשרד שלכם.

לכן, אם חשבתם שריהוט למשרד זה לא דבר חשוב, זוהי טעות בסיסית.

אנחנו פה כדי להסביר לכם האם ריהוט יוקרתי משפיע על האווירה במשרד.

 

על מי משפיע הריהוט במשרד?

ריהוט יוקרתי למשרד משפיע על מספר גורמים, ולכן חשוב להתאימו לאווירה שאתם רוצים במשרד.

  1. העובדים – העובדים שלכם באים למשרד מדי יום ביומו. אם יכנסנו למשרד מוזנח, הם ירגישו שאינם צריכים לעבוד במיטב מאמצם. אך, אם ייכנסו למשרד וייראו משרד שנראה יוקרתי, ירגישו שהשירות שהם צריכים לתת צריך להיות בהתאם. אל תמעיטו בערכו של הריהוט ועל השפעתו על המוח האנושי.
  2. הלקוחות – לפני שהלקוחות מסתכלים על החומר האנושי במשרדכם הם מסתכלים על עיצובו, החדר בו אתם מאחרים אותם ונותנים להם שירות ועל כל פרט קטן. כשהלוקח מרגיש שהוא מגיע למקום יוקרתי, הוא ירגיש בטוח יותר, חשוב יותר וירצה להיות הלקוח שלכם ולא של משרד אחר.

 

מדוע כדאי לשדר דווקא אווירה יוקרתית?

כמובן שיש אנשים שיעדיפו אווירה ביתית המשרד, אך הרוב יבחרו באווירה יוקרתית. מדוע? אווירה יוקרתית גורמת לאדם להרגיש שהוא נמצא במקום חשוב, שהוא הגיע לעבוד במקום טוב, או שהוא בחר להיות לקוח במקום טוב. גם אנשים שאוהבים בביתם אווירה ביתית ירצו במשרת אווירה יוקרתית במרבית מן המקרים.

לכן, חשוב שתזכרו את זה בעת עיצוב המשרד. גם אם אתם מתפתים לבחור במראה הביתי, זכרו שזה ישדר ללקוחות ולעובדים מסרים שאתם לא בטוח רוצים לשדר. משרד שנראה יוקרתי ישדר סטנדרט גבוה וקלאס.

 

מדוע ריהוט משפיע על האווירה?

הקוגניציה האנושית לא תמיד נשלטת בידי האדם. לפעמים, האדם חווה הטיות קוגניטיביות שאינן תלויות בו. כך למשל הנראות של המקום בו הוא נמצא משפיע אוטומטית על המחשבות שלו על המקום. גם בני אדם שיודעים שכך פועל המוח האנושי לא שולטים בדבר.

לכן, כשאדם מגיע למקום יוקרתי, מיד המוח שלו עושה את ההטיה שתוארה לעיל ומתחיל לדמיין את אווירת המקום ככזו שתואמת לרהיטים. בלי לשלוט בדבר, האדם ירגיש שהמקום טוב יותר וחשוב יותר.

זכרו שמקום שנראה טוב יעיד על השקעה. הן העובדים והן הלקוחות יעריכו מנהלים שבחרו להשקיע בהם עד לפרטים הקטנים וחשבו על הכל. כמובן שהדבר ישפיע על האווירה. אנשים שמרגישים שמשקיעים בהם חושבים דברים טובים יותר על המקום שבר להשקיע בהם.

לכן, אם אתם מתלבטים באיזה עיצוב כדאי לעצב את משרדכם, אין ספק שהבחירה של ריהוט יוקרתי הינה הבחירה הנכונה ביותר, שתשפיע רבות על האווירה במשרד.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

עיצוב בית
טיפים לעיצוב הבית

הבית הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב זמננו ולכן חשוב שהוא יהיה מקום נעים ומזמין. עיצוב הבית הוא תהליך אישי שמאפשר לכם להביע את

קראו עוד »
לשמור על ריהוט גן
איך לשמור על ריהוט גן?

ריהוט גן מוסיף קסם ופונקציונליות לחללים החיצוניים שלנו, ומספקים אזור נוח ומזמין להירגע ולחבר. עם זאת, חשיפה לפגעי מזג האוויר עלולה לגבות מחיר מריהוט הגן

קראו עוד »