חיפוש

האם יש גריל גז שמתאים לקמפינג

רבים מאיתנו אוהבים לעשות על האש – לשים אוכל על הגריל, לטעום את הצריבה המיוחדת שמעניק הגריל והעשן לאוכל.

באירועי על האש אנחנו מזמינים חברים, אוכלים, שומעים מוזיקה ונהנים.

כמובן, שהגריל לא חייב להיות מונח רק בגינה אלא ניתן לרכוש גריל גז נייד שיתאים גם לאירועים אחרים.

אחד האירועים הנפוצים ביותר שאנשים מעוניינים להשתמש בהם בגריל הם אירועי קמפינג – כל החברים או המשפחה ישנים יחד בטבע או בים, ואין דבר כיף מאשר על האש עם הנופים היפים והחוויה הנהדרת שהמנגל מביא איתו.

 

גריל פחמים

לאירועים מן הסוג הזה, הרבה טועים לחשוב שניתן לקנות רק את המנגל פחמים הפשוט שניתן לקנות בתחנות דלק על מנת לעשות בו על האש. אין ספק שהטעם בו יוצא טעים פחות, בייחוד למי מאיתנו שאוהב לעשות במיוחד על האש ומרגישים את ההבדלים.

ההבדלים השונים קשורים בכך שמדובר במנגל קטן, ששריפת פחמים היא דבר שכולל עשן רב, כולל תחזוקה וקנייה מתמדת של פחמים, דבר שרבים לא אוהבים לעשות. לכן, ניתן לקנות גריל גז שהוא נייד וניתן להביא אותו גם לקמפינג ולא להתפשר על האיכות של העל האש שאוכלים.

 

מה היתרונות של גריל גז נייד?

הרבה מהאנשים שעושים על האש בחרו לקנות גריל גז נייד כך שהם יוכלו גם להוציא אותו מהבית, למטרות כמו קמפינג למשל. הבחירה הזו לא נעשתה סתם וישנם יתרונות משמעותיים לגריל גז על פני גריל פחמים או גריל קבוע שמשתמשים בו בבית.

 

קלות

השימוש בגריל גז הוא בפשטות, הרבה יותר קל מאשר שימוש בגריל פחמים. כאשר רוצים לאכול ניתן ישר לפתוח את הערכה ולהתחיל לבשל – לא צריך לחכות זמן עד שהגחלים בוערים, דבר שלוקח הרבה זמן ועבודה קשה של נפנופים.

 

מזג אוויר

חסרון נוסף של גריל פחמים על פני גריל גז נייד הוא שלא ניתן לעשות על האש במקומות שבהם ישנה רוח חזקה שכן היא עלולה לכבות את האש שישנה בגריל הפחמים – הבעיה הזו לא רלוונטית בגריל גז שכן הוא פועל עם הגז ממילא ואין צורך בתהליך בערה כמו שריפת גחלים.

 

ניידות

גריל הגז הנייד כשמו כן הוא – נייד. זהו יתרון משמעותי שמאפשר לקחת את הגריל למקומות שונים בקלות יתרה מבלי שישנו צורך מיוחד להתאמץ על מנת לסחוב את הגריל הרגיל והנייח ממקום למקום – כמו שצריך לעשות עם הגריל בבית.

 

חוזק

אחד הדברים המשמעותיים שצריך לשים לב אליהם כאשר קונים גריל גז נייד הוא שהגריל הוא מספיק חזק על מנת שהוא יוכל לצלות את האוכל ששמים עליו במהרה. ככל שהגריל חזק יותר קרוב לוודאי שהוא יצרוך יותר גז, לכן יש לשים לב שקונים גם מספיק גז לפני שיוצאים על מנת שהגז לא ייגמר.

 

סטייק

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »