חיפוש

האם ישנם סוגים שונים של דשא סינטטי?

בשנים האחרונות חלה התעניינות רבה בכל הנוגע לדשא סינטטי. שכן, המחסור החמור במים והעלויות הגבוהות של צריכת המים בארץ, הובילו רבים לבחור בחלופה זו שנחשבת לנוחה, יפה ופשוטה ליישום. בעקבות השיח הער בנושא, יצאנו לבדוק האם קיימים סוגים שונים של דשא סינטטי וחזרנו עם כל המידע שאתם צריכים להכיר, רגע לפני שתצאו לחנות.

 

סוג דשא סינטטי מספר 1 – הדשא הזול

מסתבר שיש סוגים שונים של דשא סינטטי. חיפוש קצר אחר דשא מסוג זה גרם לנו לראות שההבדלים הם מהותיים. הדשא הראשון שנתקלנו בו הוא דשא סינטטי שמוצא במחירים זולים. הגובה של הסיבים שלו מגיעים החל מ – 10 מ"מ ועד ל – 38 מ"מ. דשא מסוג זה לא מומלץ למקומות שיש בהם תנועה רבה.

שכן, הוא לא מחזיק מעמד ועשוי להיראות מעט "מעוך" לאחר זמן מה. ההמלצה היא לבחור בדשא זה למקומות שיש בו צורך לתקופה קצרה או לגינות נוי שלא נעשית בהן דריכה לעיתים קרובות. אם אתם תוהים אם ראיתם דשא מסוג זה לאחרונה, דעו כי קל לזהות אותו. המראה שלו מזכיר דשא קצר מאוד שנראה כמו שטיח.

דשא סינטטי

סוג דשא סינטטי מספר 2 – הדשא האיכותי הבינוני

דשא מסוד זה נקרא לא פעם דשא סינטטי ממוצע. הסיבים שלו מגיעים בדרך כלל לגובה של – 45 מ"מ. דשא מסוג זה מותקן במרבית המקרים במקומות האלו:

  • מרפסות
  • עסקים
  • שטחים ציבוריים
  • גינות

המראה שלו מאוד מזכיר דשא ואפשר לקנות אותו במגוון של גווני ירוק.

 

סוג דשא סינטטי מספר 3 – דשא פרמיום

הדשא הפרימיום הוא הטוב ביותר, כפי שאתם כבר בטח הבנתם. גובה הסיבים שלו מגיע ל – 48 מ"מ והוא הכי קרוב להיראות כמו דשא אמיתי. הדשא הזה מתאים לאזורים שבהם ילדים משחקים, לספורט ביתי או לאירוח. בניגוד לדשא ה – 1 שהוצג בפניכם, על הדשא הזה אפשר לדרוך ללא בעיה. ניתן גם לשחק עליו עם פעוטות וילדים. אם בחירת הגוון חשובה לכם, חשוב שתדעו שגם את הדשא הזה אפשר להשיג במגוון צבעים.

דשא סינטטי

טיפ שחשוב לדעת לגבי בחירה של דשא סינטטי

אם אתם עומדים בפני בחירה של דשא סינטטי, דעו כי עליכם לעצור לרגע ולשאול את עצמכם שאלות חשובות, למשל:

  • איפה אני רוצה להעמיד את הדשא?
  • האם ידרכו או יישבו עליו בתדירות גבוהה?
  • האם חשוב לי גוון הצבע של הדשא?

מענה מדויק על שאלות אלו יכוון אתכם אל הבחירה הנכונה ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הסוגים השונים של הדשא הסינטטי שקיימים כיום בחנויות. כעת, יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק לבחור את הדשא המתאים עבורכם ביותר. נאחל לכם שיהיה בקלות ובחירה נכונה!

דשא סינטטי

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »