חיפוש

6 דברים שצריך לבית כדי להכין את הפיצה המושלמת

המידיות של מידע באינטרנט הפכו את חובבי האוכל בארץ ובעולם לספרים מהלכים של ידע בקולינריה.

אלו מהם שלקחו את זה צעד אחד קדימה, התחילו גם לאפות מטעמי טאבון וללכת בעקבות הטרנד החם ביותר כיום – בצק, לחמים ופיצות תוצרת בית.

הפיצה המושלמת היא במרחק מספר מוצרים פשוטים ופריט אחד שהופך אותה לאיטלקית.

 

טאבון אמיתי

הכוונה היא לטאבון גדול, רחב ורצוי עם אבן שמוט שאפשר להדליק בו עצים. טאבון הוא הכרח לכל מי שרוצה להביא את הפיצה שלו לשלמות בגלל שזהו מקור הטעם. באיטליה, ובדרום איטליה אם נהיה ספציפיים, משתמשים בעצי תפוז שמאוד נפוצים באזור זה לצורך בערת תנורי אבן. החום המיוחד של העץ וחלקיקי הפחמן הדו חמצני בניחוח הדרי הם אלו שנותנים לפיצה ארומה ייחודית. רוצים פיצה של פעם בחיים? תצטרכו להביא טאבון לגינה שלכם.

 

מרכיבים לפי הספר

ואם תשאלו את הטבחים הדגולים ביותר בארץ, הם יגידו לכם שאין צורך ביותר מרוטב עגבניות של חברת "מוטי" עם מעט מלח ופלפל שחור לטעם. אם אתם רוצים להיות פדנטים, חפשו בחנויות מוצרים שמיובאים מאיטליה כמו שימורי עגבניות "סן מרזנו" ואורגנו איטלקי וכו' …

 

הכל מתחיל ונגמר בקמח

בלי קמח פיצה איכותי, הפיצה שלכם פשוט לא תצא מושלמת. היא תצא טובה, אבל לא איטלקית. ישנם קמחים בדרגות טחינה שונות כמו הקמח של חברת "קפוטו" שהוא ללא ספק יעזור לכם להביא את הפיצה שלכם לגביהם חדשים.

 

מוצרלה לפנים

מוצרלה די בפאלו היא ה – גבינה שאתם רוצים שתהיה על הפיצה שלכם. אמנם לייבא אותה מחו"ל זה בעייתי, אך תוכלו למצוא בקלות תוצרים מקומיים כחול לבן שיביאו את אותו הטעם והייחוד לפיצה שלכם.

 

רשימת מוצרים

מתכון! מה חשבתם?? אתם חייבים לעבוד לפי מתכון מסוים. כל אזור באיטליה דוגל בשיטה שלו להכנת פיצה וישנם עשרות מתכונים וגם כאלו שכוללים מחמצת. חפשו את המתכון

שאתם הכי מתחברים אליו. רגש הוא המפתח לפיצה מושלמת.

 

מעבד מזון איכותי

תוכלו ללוש את הבצק ביד כמו מאמא איטלקייה מן המניין, אבל ביננו – מעבד מזון איכותי יעשה לכם חיים קלים מאוד בכל הנוגע למלאכת הבצק. הבצק צריך להיות עם גלוטן מפותח מאוד כך שהפיצה תוכל להיפתח באלסטיות ובנוחות.

 

כל מה שצריך

אפייה היא אקט כימי לחלוטין. משקלים, מידות ויצורים חיים כמו שמרים באים לידי ביטוי ושימוש. עליכם לעקוב אחרי ההוראות באדיקות, החל מזן ההתפחה ועד לשקילת הבצקים. אביזרים כמו משקל, מרדה עץ להחלקת הפיצות לטאבון וסלייסר יקלו עליכם מאוד בביצוע המלאכה.

עם כל הכבוד לכל הציוד ההיקפי, זכרו שבמלאכת הבישול, ובמיוחד בממלכת הבישול האיטלקי, אהבה וחיבור לאנשים שלהם אתה מבשל הם המפתחו האמיתי לשמות הפיצה.

 

מאכל איטלקי

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »