חיפוש

גריל גז לחצר הבית הפרטי – דגמים

גריל גז הוא הגריל הנפוץ ביותר בחצרות ומרפסות ביתיות. זהו גריל קל לתפעול המגיע בגדלים, צורות ודגמים שונים. המאמר יפרט איך בוחרים דגמים שונים המתאימים לחצר הבית הפרטי.

 

בחירת הדגם הנכון

בחירת גריל גז בדגם הנכון משולה לבחירת מכונית. ככל שתבחרו בדגם מתקדם ומשוכלל יותר, כך הוא ישרת אתכם יותר. כיום ישנם דגמים רבים של גרילי גז לחצר הבית הפרטי בגדלים שונים המכילים פונקציות ופיצ'רים שונים. על מנת לבחור את הגריל האופטימלי יש לדעת מה הצרכים שלכם.
האם גריל עומד יהיה יעיל או גריל נייד עם גלגלים? האם גריל בתוספת מטבח חוץ הכולל שטח אחסון ועבודה יהיה יעיל יותר? האם אתם צריכים שטח צלייה גדול? מה כמות המבערים שתזדקקו לה? וכן הלאה. גריל גז איכותי מהיבואן צריך לשרת אתכם בצורה המיטבית ולהיות עשוי מחומרי גלם עמידים לשמירת מידת החום הרצויה וצלייה טעימה ומובחרת.

 

איך בוחרים דגם עם פונקציות מתקדמות?

ראשית יש לבחור דגם שעשוי מחומרים איכותיים כמו אמייל, פורצלן ואלומיניום כדי לבודד את החום ולשמור על מידת הטמפרטורה הרצויה. שנית, המבערים צריכים להיות עשויים מנירוסטה ולהתאים לחלל הצלייה. שלישית, עיצוב הגריל צריך לספק ניצול של האדים, העשן והשומן כדי לקבל בשר בטעם משובח ועסיסי. אך כדי להשתדרג באיכות של הצלייה ובנוחות חשוב להתמקד במספר פונקציות בדגם אותו בוחרים.
ישנם דגמים שיש בהם מד חום המותקן על המכסה של הגריל כדי לדעת מה מידת הטמפרטורה בכל זמן נתון. רוב הדגמים מגיעים גם עם אפשרות להצתה אלקטרונית להדלקה פשוטה ונוחה. ישנם דגמים שמצורפים להם ווי תליה לנוחות תליית המלקחיים ואביזרי הצלייה האחרים ופיצ'רים נוספים ומגניבים כמו פותחן בירות שמובנה בגריל.

 

דגמים איכותיים

בראש ובראשונה, כאשר קונים גריל מהיבואן יודעים בוודאות שהגריל אותו בחרתם איכותי בנוסף לחיסכון בעלויות כספיות שמשיגים רק בקנייה מהיבואן. בנוסף, היבואן המורשה יכול לתת את הייעוץ הטוב ביותר לבחירת הגריל המתאים לצרכים שלכם מתוך מקצועיות וניסיון. למשל, גריל 350 APEX הוא אחד הדגמים המבוקשים מכיוון שהוא נחשב לעוצמתי עם 3 מבערי טורבו. ניתן לצלות על הרשתות היצוקות שלו דגים ובשר, לעשן, לבשל ולאפות מכיוון שהרשתות שלו מתחלפות בצורה מודולרית. זהו גריל חדשני ויוקרתי. כמו כן, הוא מספק שטח צלייה נרחב שעליו יש פיזור חום אחיד. גם העיצוב שלו מאפשר לשמור על האדים והחום כדי להכין נתחי בשר עסיסיים.
הפיצ'רים הנלווים לדגם זה הם פלטה יצוקה וכלים לטיגון ואפיה איכותיים. דגם נוסף הוא גריל גז 2D  DCHEFשמתאים גם הוא לחצר הבית הפרטי. זהו דגם בעל מבערי נירוסטה ורשתות מאמייל שיש לו 2 קומות: משטח לצלייה ומשטח לחימום הבשר המוכן. ההדלקה שלו היא הצתת פיילוט חדשנית וכפתורים מווסתים לעוצמה 2. לסיכום, אלו גרילים שיעלו לכם זול יותר אצל היבואן.

גריל גז לחצר הבית הפרטי

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
3 שלבים לתהליך של בדק בית

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר התושבים שפונים אל חברות בדק בית, במטרה להסתייע בשירותיהם המקצועיים. הדבר נודע לנו לאחר ששוחחנו עם חברים, מכרים

קראו עוד »