חיפוש

אתם עושים שיפוץ? הכירו את סוגי הגגות שקיימים

אתם עושים שיפוץ בבית? קודם כל איזה יופי וכמה כיף! לשפץ את הבית זו אמנם תקופה מלאת אתגרים הדורשת המון סבלנות אך התגמול הוא אדיר. על ידי שיפוץ הבית אתם משפרים את איכות החיים שלכם וזוכים להתאים את הבית לטעם שלכם. בתים משופצים הם גם נכס הרבה יותר מניב: קל להשכיר אותם במחירים. בקיצור – שיפוץ נפלא אם כי התהליך לא פשוט.

כדי לכם להבין דבר או שניים בנושא, כך תוכלו להפגין ידע, להציג את השאלות הנכונות ולעשות תיאום ציפיות מול אנשי המקצוע איתם אתם עובדים. בכל מה שנוגע לגגות הדבר חשוב במיוחד. גג הוא אחד החלקים הכי חשובים של הבית! הוא שומר על הבית מפני מזג האוויר והוא מאד חשוב לנראות הבית.

בהעדר גג טוב ומתאים לאקלים, התקלות לא יתעכבו להגיע. עדיף שלא תהיינה טעויות בגגות שלא תמצאו את עצמכם עם גג דולף בחורף. חשוב להבין קצת בנושא ולדעת איזה גג הכי מתאים עבורכם. האסתטיקה והעיצוב לא פחות חשובים ויש לבחור בגג שמתאים לבית ויראה לא פחות ממדהים.

 

סוגי הרעפים הפופולריים בשוק כיום

נתמקד בשלושת הסוגים הכי פופולריים היום אך יש עוד כמה בשוק.

 

רעפי חרס

נתחיל ברעפים הפופולריים ביותר בארץ ולא בכדי. רעפי חרס הם עמידים מאד ומחזיקים הרבה שנים מעמד הרבה שנים. לא רק שהם שורדים יפה את מזג האוויר ולא נשברים הם גם שומרים יפה על הצבע שלהם ובכך חזות הבית ממשיכה להראות רעננה. הם טובים גם לקיץ וגם לייצר בידוד מספק לחורף הישראלי. רעפי חרס עשויים מחומר הנקרא חרסית, שעובר שריפה בתנור. לאחר השריפה הם נצבעים בגוונים של אדום.

סוגי הרעפים הפופולריים בשוק כיום 

רעפי שינגלס – יריעות

לרעפי שינגלס יתרון אחד משמעותי אפשר להניח אותם בצורה פשוטה ומהירה למדי. חשוב לדעת שיש להם גם חסרון משמעותי: הם עלולים להרס בתוך כמה שנים. החומר ממנו הם עשויים נשחק מהר בגשמים ולכן אחרי כמה חורפים רטובים אתם עלולים להחליף אותם במשהו יותר טוב.

זה מתאים לאנשים שמתכננים שיפוץ לטווח קצר ויודעים שבעוד כמה שנים הבית יעבור שוב שיפוץ כמו במקרים של פינוי בינוי וכדומה. חשוב לזכור כי כדי לדעת אם זה הכי יתאים לשיפוץ שלכם חשוב מאד לקחת אנשי מקצוע מקצועיים עם מוניטין מצוין, שגם יעזרו לכם להבין מה הכי נכון לבית שלכם. כך לדוגמא, גגות רעפים מבית חברת שאולי פרויקטים יוכלו לתת לכם את היעוץ ואת הבנייה הטובה ביותר שאתם יכולים לבקש!

 

רעפי בטון

רעפי בטון כשמם כן הם עשויים מבטון יצוק. לרוב מדובר בבטון איכותי וחזק שישרוד הרבה שנים. בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר אנשים בוחרים בהם בעיקר כי הם עמידים בכל מזג אוויר. הם גם יכולים להיות מאד יפים ולהתאים לעיצוב הבית אם בחרתם רעפי בטון תוכלו לבחור כמה צבעים שונים. אז לא חשוב באיזה סוג בחרתם – חשוב שתדעו מי מבצע את העבודה עבורכם. אל תתפשרו על אנשי המקצוע הטובים ביותר בשוק – וכך הגג שלכם יחזיק מעמד שנים ארוכות.

אתם עושים שיפוץ הכירו את סוגי הגגות שקיימים

אולי יעניין אותך גם