חיפוש

במה חובה להתמקד כאשר מבצעים ניקיון משרדים לטווח הארוך

ניקיון של מבנים הוא אחד הדברים החשובים ביותר בכל משרד. לפני שאתם בוחרים חברה שתנקה את המשרדים שלכם עליכם לבדוק היטב מי נותן לכם את השירות. אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר קריטריונים שיבטיחו שהחברה שנותנת לכם שירות לניקיון למשרדים תעשה את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר.

 

 ניקיון משרדים

בניהול של בניין משרדים או מבנים תעשייתיים, אחד הדברים הראשונים שלו אנחנו צריכים לדאוג בתור מנהלים הוא כמובן הניקיון של חללי העבודה השונים. ניקיון משרדים, בניגוד אולי למה שרבים חושבים צריך להיעשות בצורה מקצועית, ומיד תבינו מדוע. אז לפני שאתם בוחרים חברה שתנקה לכם את המשרדים, הנה כמה דברים שעליהם אתם חייבים לתת את הדעת.

 

כוח אדם

הדבר הראשון שאותו אתם צריכים לבדוק הוא מה הכוח האדם שאותו יש לחברה שמבצעת עבורכם את הניקיון. בשוק קיימות לא מעט חברות כוח אדם שמציעות שירות ניקיון למשרדים, אולם לא כולן יכולות לעמוד בניקיון של כמות משרדים גדולה. לאור הגודל של המבנה שלכם תוכלו לדעת אילו חברות יוכלו לתת לכן את השירות המתאים לניקוי המשרדים.

 

ציוד וכלים

ניקיון של משרדים צריך להיעשות לא רק בצורה מקצועית אלא גם בצורה זהירה. במשרדים רבים ישנו ציוד יקר ערך והניקיון צריך להיעשות מתוך הבנה של החשיבות של הציוד הזה. בדוק היטב שחברת הניקיון שלכם עושה שימוש בחומרים ובציוד מתאים, כך שלא ייווצר מצב שבו הציוד שלכם ניזוק בעקבות הניקיון.

 

בטיחות

דבר נוסף שעליו פשוט אסור לכם לוותר הוא כמובן הבטיחות של עובדי הניקיון. מעבר לאחריות שלכם לבדוק שסביבת העבודה של המנקים היא סביבה בטוחה, עליכם לבדוק שהחברה שמעסיקה אותם מקפידה על תשלום דמי ביטוח כדי לא למצוא את עצמכם עומדים לתביעת נזיקים בגין פגיעה בעובד ניקיון בבניין המשרדים שלכם.

מחירים

הדבר האחרון שאותו אתם צריכים לקחת בחשבון הוא כמובן המחיר שאותו חברת הניקון גובה על ניקיון המשרדים שלכם. לאור העובדה שיש בשוק לא מעט חברות ניקיון, באפשרותכם לבצע השוואת מחירים בין החברות כדי לבחור בסופו של דבר בחברה שמציעה לכם את המחיר הנמוך ביותר.

עם זאת, חשוב לציין שלעיתים מחיר שנמוך בצורה משמעותית ממחיר השוק מצביע על כך שמדובר על חברה לא מספיק מקצועית. המחיר הוא כמובן גורם חשוב, אולם אסור להגיע למצב שבו המחיר מגיע על חשבון האיכות של הניקיון.

 

לסיכום

בחירה של חברת ניקיון לניקוי המשרדים שלכם היא דבר חשוב שצריך להיעשות מתוך התחשבות במספר נתונים. הדבר הראשון הוא לבדוק שהחברה אכן יכולה לבצע ניקוי של מבנים בסדר גודל של המבנה שבו אתם מחזיקים. הדבר השני הוא כמובן לדאוג לכך שלחברה יש ציוד מתאים לביצוע עבודות הניקיון, ושכל העובדים שלה מבוטחים בצורה הנדרשת ע"פ חוק.

ניקוי כיור

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »