חיפוש

בלי לשבור את הכיס: 4 טיפים לעיצוב הבית!

שיחות שערכנו לאחרונה עם מכרים, גרמו לנו להבין שיש הסוברים שעליהם להוציא הון כדי לעצב את הבית בסגנון האהוב עליהם ביותר. החלטנו שלא להישאר אדישים לטעות זו והוצאנו את המדריך הנוכחי שיציג בפני כל דורש את 4 הטיפים שיאפשרו לעצב את הבית מבלי לשבור את הכיס או את קופת החיסכון. הישארו כאן ותגלו מה עליכם לעשות, כדי להגיע לתוצאה הרצויה.

 

טיפ ראשון – תבחרו מראש בקו עיצוב מסוים

הטעות העיקרית שאחרים מבצעים ומשלמים עליה ביוקר באה לידי ביטוי בעת רכישות אקראיות של פריטים ורהיטים שתפסו את עיניכם במהלך ביקור אקראי בחנות לעיצוב הבית. נמליץ להימנע ממצב שכזה, אם אתם רוצים להיות בטוחים בכך שהבית שלכם יהיה מעוצב טיפ טופ. תקדישו זמן לבחירת קו עיצוב מסוים שתמיד חלמתם עליו, למשל:

  • עיצוב מודרני
  • עיצוב בוהו שיק
  • עיצוב ססגוני (ערבוב של צבעים) ועוד

רק לאחר שתבחרו בעיצוב המתאים ביותר, תוכלו לעבור ליישום הטיפ השני.

טיפים לעיצוב הבית

טיפ שני – תבחנו קטלוגים של חברות ריהוט איכותיות

יש לכם קו עיצוב ספציפי? מצוין! זה הזמן לבחון קטלוגים של חברות ריהוט שנחשבות לשם דבר בתחום. שכן, אלה יאפשרו לכם לרכוש רהיטים ואקססוריז שהם לא רק יפים, אלא גם יישמרו בביתכם לאורך שנים. אם אינכם מכירים במותגים שעונים על קריטריון חשוב זה, תוכלו פשוט לגלוש לאתר של המותג מספר 1 בתחום, הלא הוא טום האוס האנגר לעיצוב הבית שהופך כל בית למרהיב ביופיו.

 

טיפ שלישי – תכינו תוכנית מסודרת

סביר להניח שיש בידיכם רשימה של פריטים שהועברו לסל קניות ווירטואלי של המותג הנבחר. מבט מהיר ברשימה זו יגרום לכם להבין שיש כמה אופציות שלא באמת ישמשו אתכם. אם כך, זה הזמן להסתכל מסביב ולבחון את המרחבים בבית שבהם תציבו את הפריטים הללו. כך תוכלו להסיר את הפריטים המיותרים מסל הקניות ולהשאיר בו את אלה שאתם זקוקים להם באמת.

 

טיפ רביעי – תצבעו קיר אחד בכל מרחב

צביעת קיר בודד בכל מרחב בבית הוא הטיפ האחרון שתצטרכו ליישם. נסביר שתוספת של צבע לקיר אחד מכניסה דרמטיות למרחב ומושכת אליו את תשומת הלב של העוברים ושבים. כך שבעצם, מתאפשר לכם לעצב את החלל כולו במינימליזם ולשים דגש על הקיר המעוצב. אם אינכם יודעים מה לעשות מעבר לצביעת הקיר, כדאי שתדעו שמומלץ לתלות ולהניח לצדו את הפריטים הבאים:
1. מראה מעוצבת
2. מנורת רצפה בעלת תאורה חמה
3. עציץ גדול

 

מילים אחרונות לסיום

אתם יכולים לעצב את הבית בקלות ומבלי לפתוח את החסכונות בחשבון הבנק. כעת ברור לכם שמדובר בעניין שיכול לבוא לידי ביטוי תוך יישום 4 הטיפים שהוצגו לעיל. נאחל בהזדמנות זו שתיהנו מבית מעוצב וחמים לאורך זמן.

טיפים לעיצוב הבית

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »